آیا طنز در برنامه جوکر دیده می شود؟

آیا طنز در برنامه جوکر دیده می شود؟

به گزارش گلونی رئالیتی‌شو جوکر یکی از محبوب‌ترین برنامه ماه‌های اخیر فیلیمو است که بسیاری از مخاطبان از آن استقبال کرده‌اند.

این برنامه که با محوریت تفریح و سرگرمی و با حضور چهره‌های نام‌آشنای سینما و تلویزیون ساخته شده است، فرصت خندیدن را به مخاطب ارائه می‌دهد و باعث می‌شود برای ساعتی درگیری‌های ذهنی کنار گذاشته شوند.

طنز در برنامه جوکر

بعد از گذشت پنج فصل و شناخت کامل بینندگان از برنامه و قوانین آن، گاهی کمبودهایی در برنامه حس می‌شود که با توجه به کمرنگ شدن جذابیت اولیه، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

از این کمبودها می‌توان به نبود محتوا و نقد اجتماعی و تکرار چالش‌ها از سوی عوامل برنامه اشاره کرد.

به طوری که بعد از گذشت بیست قسمت، چالش‌های طراحی شده از سوی گروه ایده‌پردازی برنامه جوکر تکراری بوده و نکته جدیدی از آن دریافت نمی‌شود.

بنابراین همه چیز به خلاقیت شرکت‌کنندگان هر فصل برمی‌گردد و آنها هستند که باید از چالش‌های ساده هم نکته‌ای به مخاطب ارائه دهند یا خودشان چالش جدیدی ایجاد کنند.

ایحاد چالش و مشارکت در آن نیز به علت رقابت بین افراد، ریسک بالایی دارد و کمتر شرکت‌کننده‌ای در آن شرکت می‌کند.

از این رو برای جلوگیری از پیش‌بینی برنامه از سوی مخاطب، با تغییر ساختار چالش‌ها از سوی عوامل برنامه، به گونه‌ای که مخاطب آن را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کند، می‌توان کیفیت برنامه را بالا برد و از مرحله صرفاً خندیدن عبور کرد.

هر چند که به علت کمبود خنده، چنین برنامه‌ای رضایت مخاطبان را به همراه دارد، اما با اضافه شدن نکات تکنیکی و کاربردی طنز کیفیت برنامه ارتقا پیدا خواهد کرد.

به طوری که علت خندیدن‌ها و اتفاقاتی که باعث خندیدن شدند در ذهن بماند و بعد از تمام شدن برنامه به فراموشی سپرده نشود.

جوکر را می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

درباره برنامه جوکر بیشتر بخوانید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 266506 ساعت خبر : 11:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=266506
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات