۴ استان در ماموریت امداد و نجات رکورددار شدند

۴ استان در ماموریت امداد و نجات رکورددار شدند

خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران رکورددار بیشترین ماموریت امداد و نجات شدند.

به گزارش گلونی به نقل از میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور روز پنجشنبه ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ گفت: «گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا روز چهارشنبه سوم فروردین‌ماه، کل عملیات امداد و نجات به ۱۱۷۷ مورد در سطح کشور رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴درصد رشد داشت.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر میزان حوادث ترافیکی طی هفت روز گذشته را ۶۳۱ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶درصدی داشته است.

به گفته ولی‌پور، حوادث کوهستانی ۵۵ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶ درصدی را شاهد بودیم. همچنین طی این مدت ۱۲۴ مورد حوادث جوی گزارش شده است.

او اشاره کرد: «تا سوم فروردین ۱۰هزار و ۵۰۴ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفته و ۶۵۲ نفر پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند. طی این مدت ۵۳۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و برای ۲۴۴۴ نفر خدمات سرپایی انجام شد.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه برای ۲۳۶۹ نفر اسکان اضطراری در نظر گرفته شده، گفت: «عملیات نجات فنی ۱۱۸ مورد و مصدومان رهاسازی شده در سوانح ترافیکی ۱۳۹ نفر ثبت شد.»

ولی‌پور در پایان گفت: «بیشترین ماموریت امداد و نجات در استان‌ها مربوط به استان خوزستان با ۱۰۷ مورد، اصفهان با ۹۳ مورد و آذربایجان شرقی و مازندران با ۸۱ مورد بوده است.»

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264952 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264952
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات