واکنش علیرضا جهانبخش به راه ندادن زنان به ورزشگاه

واکنش علیرضا جهانبخش به راه ندادن زنان به ورزشگاه

عصر دیروز آخرین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران از سری مسابقات انتخابی جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، با برد ۲ بر صفر مقابل لبنان به پایان رسید.

اما بانوان نتوانستند تماشاگر این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد باشند.

به گزارش گلونی بعد از رفع ابهام در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه، ظرفیت ۲ هزار نفری برای آنها در نظر گرفته شد و آنها به صورت الکترونیکی بلیت تهیه کردند.

اما بانوانی که بلیت را تهیه کردند و در محل برگزاری مسابقه حاضر شدند، اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند و تا ساعت‌ها پشت در معطل ماندند.

دلیل این اتفاق به طور دقیق مشخص نیست و بعد از تجمع تماشاگران مقابل ورزشگاه، ماموران آنها را از محل برگزاری مسابقه دور کردند.

علیرضا جهانبخش که در این بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود، با انتشار استوری از بانوانی که پشت درهای ورزشگاه ماندند، حمایت کرد.

واکنش علیرضا جهانبخش به راه ندادن زنان به ورزشگاه
واکنش علیرضا جهانبخش به راه ندادن زنان به ورزشگاه

طبق اطلاعات ورزش‌سه جهانبخش در مورد غیبت تماشاگران خانم در بازی لبنان گفت: «قبل از بازی شنیده بودیم که بانوان می‌توانند امروز به ورزشگاه بیایند و از صمیم قلب خوشحال بودیم.

در بازی با عراق مادر و خواهرم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک ببینند و بازیکنان دیگر هم خوشحال بودند و با همسرم و مادر خود توانستند این برد را به اشتراک بگذارند.

نمی‌دانم چرا نباید بخشی از ورزشگاه به بانوان اختصاص پیدا کند و فکر نمی‌کنم اگر رخ می داد هم مشکلی پیش می‌آمد.»

او در مورد این اتفاق اضافه کرد: «خوشحال بودم که در شهر مقدس مشهد چنین مساله‌ای رخ می‌دهد تا همه از فوتبال لذت ببرند و به نظرم هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد اگر خانم‌ها به ورزشگاه می‌آمدند و این می‌تواند به فرهنگ ما کمک کند.

وقتی یک خانم و آقا در ورزشگاه باشند می‌توانند از فوتبال لذت ببرند و این می‌تواند به رشد فرهنگی ما کمک کند. متاسفم که خانم‌ها را در ورزشگاه ندیدم و امیدوارم در آینده همه بتوانند از فوتبال لذت ببرند.»

گفتنی است این اولین میزبانی بازی‌های بین‌المللی تیم ملی در شهری به غیر از پایتخت بود.

نماشای گلونی را دنبال کنید

چشمان اشکبار زنان طرفدار فوتبال؛‌ فاجعه در ساعت ۱۶:۳۰

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 265213 ساعت خبر : 8:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=265213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات