درخواست بخشودگی وام های بازسازی منازل تخریب شده در سیل گلستان

درخواست بخشودگی وام های بازسازی منازل تخریب شده در سیل گلستان

به گزارش گلونی این روزها کارزاری تحت عنوان «درخواست بخشودگی وام های بازسازی منازل تخریب شده در سیل گلستان» در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به ریاست جمهور، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست بانک مرکزی، ریاست بنیاد مسکن و ریاست بنیاد مستضعفان نوشته شده، آمده است: «با توجه به سیل مُخَرِب و ویرانگر سال ۱۳۹۸ استان گلستان، غالب مردم این استان از نظر اقتصادی و معیشتی، زندگی بسیار ضعیف و اسفناکی دارند.

در حال حاضر نیز باتوجه به تورم و وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور، بعضی از این عزیزان هنوز بعد از ۳ سال منازلشان را تکمیل نکرده‌اند.

از سویی دیگر آن‌ها قادر به پرداخت اقساط وام دریافتی بابت تخریب و بازسازی منازلشان نیستند و بانک‌ها نیز بابت پرداخت اقساط اصل وام و جریمه دیرکرد به این افراد فشار می‌آورند.
لذا تقاضای بخشودگی این وام‌ها را از سوی شما مسئولین محترم داریم.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است طبق اطلاعات ایرنا شهر ۳۵ هزار نفری آق قلا در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال گرگان مرکز استان گلستان و در مسیر اصلی رودخانه گرگان رود قرار دارد.

بخشی وسیعی در جریان سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ بر اثر طغیان رودخانه‌ها و سر ریز سدهای بوستان، گلستان و وشمگیر دچار آبگرفتگی شدید شده بود.

بین ۷۴ تا ۳۵۳ میلی متر باران در ۲۷ و ۲۸ اسفند ۹۷ و بیشتر در شرق گلستان و شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، کلاله و رامیان بارید که پس از سرریز کردن سدهای بوستان و گلستان ابتدا گنبدکاووس را دچار مشکل کرد و در ادامه حجم آب ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون متر مکعبی، شهرستان‌های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را به زیر آب برد.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 267954 ساعت خبر : 10:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=267954
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سپاس بیکران از حمایت وپیگیری شما عزیزان بابت این موضوع که این عزیزان قشر ضعیف جامعه جز خدا کسی را ندارند و باید بی توجهی مسئولین به لایروبی رودخانه ها را که منجر به خسارت به این عزیزان شده را باید جبران کنند انشالله که این درخواست از طرف مطالبه گران حقوق بشری پیگیری بشه و از طرف مسئولین جواب مثبت داده بشه و در این وضعیت اقتصادی معیشتی که مردم دچار بحران می‌باشند و دیگر توان بار سنگین زندگی را ندارند یکی از مشکلاتشان حل شود و یکی از دغدغه‌های آنان حل شود
مسئولینی که این درخواست را می‌بینید ومیخوانید لطفا به داد مردم برسید وحمایت کنید
استان گلستان فقط اسم گلستان را یدک می‌کشد و مردم آن اکثرا قشر محروم ومستضعف جامعه می‌باشند انشالله که جواب این موضوع مثبت باشد و باعث خوشحالی مردم زحمتکش ومهربان استان گلستان شود
سپاس از حامیان این موضوع