تمدید فراخوان جایزه سوم کتاب سال جوانان

تمدید فراخوان جایزه سوم کتاب سال جوانان

مهلت پذیرش آثار سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران تا هفدهم خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گلونی از آن جا که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تازگی فرجام یافته است و هم چنان بسیاری از ناشران در گیرودار پاسخ به سفارش مشتریان، ویژه در بخش مجازی نمایشگاه هستند، فرصت رهسپاری کتب به خواست ایشان، ده روز دیگر ادامه یافت.

بدین روی دبیرخانه جایزه کتاب سال جوانان اعلام کرد، پدیدآورندگان و ناشرانی که آثار پیشنهادی خود را در سامانه ketabjavanan.ir به ثبت رسانده‌اند، تا پایان ساعت اداری سه شنبه ۱۷ خرداد مجاز هستند تا دو نسخه از هر عنوان کتاب را به همراه تصویر اسناد هویتی ( تصویر کارت ملی و شناسنامه ) به نشانی تهران، پل کالج، ابتدای خیابان حافظ، خیابان بامشاد، شماره دو، واحد یک، کدپستی ۱۵۹۹۶۱۷۷۱۱ بفرستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شماره های ۲۱ و ۸۸۹۴۸۸۲۰-۰۲۱ و ۰۹۳۶۶۸۸۵۸۹۹ آماده پاسخگویی هستند.

تمدید فراخوان جایزه سوم کتاب سال جوانان
تمدید فراخوان جایزه سوم کتاب سال جوانان

گفتنی است این رویداد مهمترین رویداد فرهنگی حوزه جوانان که از سوی کانون فرهنگ و اندیشه ایرانیان ساماندهی می‌شود در گام سوم با همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز به کار کرده است.

استاندارد جهانی تعریف شده از سوی یونسکو تاکید دارد که بازه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال، دوران جوانی است. بدین روی جایزه ملی نیز، چارچوب یاد شده را به رسمیت می‌شناسد.

فراخوان سومین دوره جایزه‌ ملی کتاب سال جوانان ایران

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 268566 ساعت خبر : 1:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=268566
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات