امضای کارزار مردم خرم آباد برای پادگان صفر هفت

امضای کارزار مردم خرم آباد برای پادگان صفر هفت

به گزارش گلونی این روزها کارزاری مبنی بر درخواست مردم خرم آباد برای پادگان صفر هفت در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به استاندار لرستان نوشته شده، آمده است:

«اگر فردی در لرستان بر سر کار بود که بومی منطقه نبود باید از ۹۸ سال پیش شروع می‌کردیم که «هنگ سوار نظام» در خرم‌آباد تاسیس شد و در ادامه توسعه نیافتگی خرم‌آباد را در دهه‌های گذشته مرور می‌کردیم تا استاندار به اهمیت زمین‌های پادگان ۰۷ پی ببرد.

شما اما خوشبختانه خودتان مسلط بر تاریخ خرم‌آباد هستید و می‌دانید که چرا مردم خرم‌آباد این قدر درباره زمین‌‌های هنگ سوار دغدغه دارند. شما بهتر از همه می‌دانید که در مرکز خرم‌آباد هیچ زمینی مثل پادگان ۰۷ وجود ندارد که یکپارچه باشد و بشود در آن کارهای بزرگ و ماندگار کرد.

جناب آقای استاندار؛ ما می‌دانیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این زمین‌ها حق مالکیت دارد و از نظر قانونی مالک است و مصوبه‌ای هم از شورای عالی معماری و شهرسازی در اختیار دارد برای ساخت‌وساز واحدهای مسکونی و تجاری، اما از جنابعالی انتظار داریم که با وزیر محترم راه و شهرسازی و امرای ارتش که جان را فدای ملت می‌کنند، در قالب یک کارگروه راهی برای رفع دغدغه خرم‌آبادی‌ها بردارید.

امیدواریم که با تدبیر شما، لطف و همراهی ارتش و مجوزهایی که وزارت‌خانه می‌دهد، تمام ۱۵ هکتار زمین پادگان ۰۷ در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بنایی تفریحی و گردشگری برای مردم لرستان ایجاد شود و در عوض با تغییر مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی، مجوز ساخت‌وساز ارتش در زمین‌های «هدفگاه» بیشتر بشود.

امیدواریم رویای مردم خرم‌آباد که ساخت یک مجموعه فرهنگی و گردشگری بزرگ در قلب خرم‌آباد است به واقعیت تبدیل شود.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

توضیحات دکتر مجید دریکوند نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این‌باره را ببینید:

نماشای گلونی را دنبال کنید

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 269289 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=269289
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات