مشکل دسترسی به Twitch در ایران؛ توییچ فیلتر شد؟

مشکل دسترسی به Twitch در ایران؛ توییچ فیلتر شد؟

به گزارش گلونی پلتفرم توییچ یک شبکه‌ اجتماعی محبوب در سراسر جهان برای استریم کردن محتواست. گیمرها در ایران از این پتلفرم بسیار استفاده می‌کنند و در تابستان استفاده از این پتلفرم رونق بیشتر می‌گیرد.

در اسفند سال گذشته هم این پتلفرم به مدت ۲۴ ساعت از دسترس خارج شد. توییچ در اردیبهشت ماه ۹۷ هم یک فیلترینگ یک روزه را تجربه کرده بود.

استفاده از این برنامه همیشه برای کاربران ایرانی مشکل بوده است و حالا چند روز است که دسترسی به آن بدون فیلترشکن امکان پذیر نیست.

زومیت نوشته است: حالا یک هفته پس از انتشار این خبر، دوباره کاربران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «نه به فیلترینگ» اعلام می‌کنند که توییچ برای همیشه فیلتر شده است. پیگیری ما از کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه یا کمیته فیلترینگ هم تاکنون بدون نتیجه مانده است.

مشکل دسترسی به Twitch در ایران

توییچ (به انگلیسی: Twitch) یک سرویس پخش زنده ویدئو آمریکایی است که توسط ارتباط توییچ، تابعه آمازون است اداره می‌شود.

این سرویس استریم بازی شروع بسیار ساده‌ای داشت. وبسایت مخابره ویدیویی جاستین. تی وی(به انگلیسی: Justin.tv)بخش ویدیوگیم خود را در سال ۲۰۱۱ به وبسایت دیگری منتقل کرد و نام آن را Twitch گذاشت. نتیجه این شد که ۳ سال بعد در ماه اوت ۲۰۱۴، آمازون وبسایت جدید را به مبلغ ۹۷۰ میلیون دلار خریداری کرد. توییچ از لحاظ حداکثر ترافیکی، در رتبه ۴ کشور آمریکاست. محتوای سایت می‌تواند به صورت زنده یا از طریق ویدئو در صورت تقاضا مشاهده شود.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 270853 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=270853
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات