درخواست اختصاص مجدد یارانه به آرد نان های حجیم

درخواست اختصاص مجدد یارانه به آرد نان های حجیم

به گزارش گلونی این روزها کارزاری تحت عنوان «درخواست اختصاص مجدد یارانه به آرد نان های حجیم» در حال برگزاری است.

در این کارزار که خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است:

«در اواخر سال ۱۸۹۸ نان باگت یکی از موادغذایی اصلی صبحانه فرانسوی‌ها بود. پخت نان باگت، به شکلی که امروزه مرسوم است، در اوایل ۱۹۲۰ میلادی آغاز شد.

هم اکنون با گسترش شهرنشینی، توسعه فن‌آوری، تغییر مصرف غذای مردم به سمت غذاهای آماده و نیمه آماده و تأثیر و سبک زندگی که از جمله عوامل اثرگذار بر وضع تغذیه و بهداشت عمومی جامعه است، به جزئی جدایی ناپذیر از سبد غذایی روزانه جامعه و ملت شهیدپرور ایران و یکی از اجزای اصلی سفره غذای کارگری تبدیل گردیده است.

حذف و عدم اختصاص یارانه آرد به این محصول استراتژیک صدمات جبران ناپذیری را به سلامت و کیفیت تغذیه این قشر آسیب پذیر وارد کرده است و این نان را از سبد غذایی بسیاری از افراد جامعه حذف کرده است.

بسیاری از بیماران و افراد سالمند به علت مشکلات تغذیه ای قادر به استفاده از نان‌های مرسوم سنتی که مشمول یارانه‌اند نیستند و به علت سهولت در استفاده نیاز به نان‌هایی که هم اکنون به عنوان فانتزی شناخته می‌شوند، دارند.

بدینوسیله از آن ریاست محترم تقاضا می‌شود، دستورات مقتضی جهت تخصیص یارانه لازم به نان‌های حجیم را صادر و این نانها را به سبد غذایی مردم بازگردانید و مرهمی بر آلام ملت شهید پرور ایران قرار دهید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 270075 ساعت خبر : 11:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=270075
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات