سریال بی نشان روی آنتن شبکه سه

سریال بی نشان روی آنتن شبکه سه

به گزارش گلونی سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به پایان فصل دوم خود رسید و شبکه سه در اواخر مرداد ماهِ آتشین، میزبان سریال بی‌نشانِ راما قویدل شد.

سریال تلویزیونی «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی محصول سال ۱۴۰۱ است که در ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه سه می‌رود.

راما قویدل فروردین سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی فعالیت سینمایی خود را با کار دوبله از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد و سپس دستیاری کارگردان و دستیاری تدوین و تدوین را تجربه نمود. وی در عرصه سینمایی در تهیه فیلم‌های «شب‌های روشن»، «پسران مهتاب»، «من ترانه پانزده سال دارم»، «مونس» و… همکاری داشته‌ است.

او نخستین فیلم تلویزیونی خود را در سال ۱۳۸۶ ساخت و همچنین در سال ۱۳۹۳، نخستین فیلم سینمایی خود را با عنوان «چاقی» کارگردانی کرد.

کار اخیر قویدل با عنوان بی‌نشان، در کنار روایت ملودرام خود، به مسائل و موضوعات اقتصادی مبتلابه جامعه می‌پردازد و این موضوعات را در قالب پیگیری‌های یک خبرنگار پیشکسوت دنبال می‌کند. بخش‌هایی از سریال متناسب با حال و هوای قصه در کربلا تصویربرداری شده است.

خانواده‌ای تقریبا ثروتمند پسری به نام مسعود دارند که تصمیم گرفته با ریحانه ازدواج کند. ریحانه دختر یک خانواده فرهنگی و متدین، خواهر دوست و همکلاسی مسعود در دانشگاه بوده که ارتباط صمیمانه‌ای با پدرش دارد اما در این بین ازدواج مسعود و ریحانه به دلیل مشکلاتی که بین خانواده‌ها رخ می‌دهد، با چالش‌هایی مواجه می‌شود که همین اختلافات داستان فیلم را پیش می‌برد.

در سریال بی‌نشان پرویز فلاحی پور، مجید واشقانی، مریم کاویانی، نیوشا ضیغمی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 272785 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات