درخواست آموزش اصول فرزندداری به والدین

درخواست آموزش اصول فرزندداری به والدین

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست آموزش اصول فرزندداری به والدین» در سایت کارزار در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و ریاست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است:

«یکی از مهم‌ترین مشکلات دنیا و همچنین جامعه ما وجود والدین ناآگاه است. بسیاری از کودکان در خانواده‌هایی به دنیا می‌آیند که امکان رشد و پیشرفت برای فرزندان در آن‌ها وجود ندارد.

در واقع بسیاری از والدین حقوق فرزند را نادیده می‌گیرند. می‌دانیم که بخش زیادی از شخصیت انسان در محیط خانه شکل می‌گیرد و بخش دیگر آن مربوط به مدرسه، جامعه و روحیات خود شخص است.‌‌

از شما مسئولان گرامی تقاضا دارم قوانینی تنظیم کنید مبنی بر اینکه والدین طی دوران بارداری و بعد از به دنیا آمدن کودک، به طور منظم تحت نظر مشاور متخصص قرار بگیرند و این عمل الزامی و رایگان باشد. جلسات مشاوره شامل طرز رفتار با فرزند، حقوق فرزند، بررسی رابطه والدین با یکدیگر و مسائلی از این قبیل باشد.

برداشتن گامی هرچند کوچک می‌تواند در این زمینه مفید باشد. بنابراین تقاضا داریم مشاوره فرزندداری برای والدین ضروری باشد. همچنین برای زوجین بدون فرزند هم چنین جلساتی قرار دهید، چه قصد بچه‌دار شدن داشته و چه نداشته باشند، زیرا آگاهی برای همه مفید است.

به امید آنکه هیچ کودکی قربانی محیط ناسالم خانه نباشد.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274112 ساعت خبر : 11:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274112
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات