آکتور به زودی می‌آید

آکتور به زودی می‌آید

به گزارش گلونی سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی که از ۲۸ آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده است، به‌زودی پخش خواهد شد.

پس از نوید محمدزاده، احمد مهران فر نیز به جمع بازیگران اصلی آکتور پیوست.

به‌زودی بازیگران دیگر این سریال معرفی خواهند شد.

«آکتور» نخستین تجربه سریال سازی جاویدی پس از ساخت فیلم موفق «سرخ پوست» محسوب می‌شود و قرار است با صدور مجوزهای لازم به زودی وارد مرحله پیش تولید شود.

جاويدي در مقام فيلمنامه نويس به همراه مجيد مجيدی فيلمنامه فيلم «خورشيد»، نماينده امسال سينمای ايران در اسكار را نيز نوشته است.

نیما جاویدی متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸ فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران، و فارغ‌التحصیل مهندسی مکانیک است.

جاویدی فعالیت‌های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرد.

نخستین فیلم سینمایی او با نام ملبورن که تور جهانی‌اش را با جشنواره فیلم ونیز به عنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین این جشنواره آغاز کرد.

بعد از حضور در ۴ جشنواره ی الف از ۴ قاره دنیا با کسب ۱۱۳ جایزه بین‌المللی و بیش از ۶۰ حضور بین‌المللی، تحسین منتقدان جهانی را به همراه داشت.

وی که عضو رسمی آکادمی آسیا پاسیفیک است، برای فیلم ملبورن موفق به کسب جوایز جهانی مهمی چون هرم طلایی بهترین فیلم از جشنواره فیلم قاهره، جایزه بهترین فیلمنامه از مراسم سینمایی آسیا پاسفیک و جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره ی فیلم استکهلم شده‌ است.

جاویدی در سال ۱۳۹۷ و در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سرخپوست حضور یافت. وی در سال ۲۰۱۶ عضو هیئت داوران بخش اصلی پنجاه و چهارمین دورهٔ جشنواره ی فیلم گیخون اسپانیا بود.

اخبار فیلیمو را بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273413 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات