درخواست احداث ایستگاه راه آهن در شهر مرودشت

درخواست احداث ایستگاه راه آهن در شهر مرودشت

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست احداث ایستگاه راه آهن و ترمینال مسافربری در شهر مرودشت» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشته شده، آمده است:

«احتراما ضمن تقدیر و سپاس از تلاش‌های بی‌شائبه آن مقام محترم و مجموعه پرتلاش وزارت راه و شهرسازی در عرصه سازندگی کشور به استحضار می‌رساند شهرستان مرودشت، قطب گردشگری ایران زمین، با وجود آثار تاریخی شاخص همچون تخت جمشید و نقش رستم و… و همچنین ارائه خدمات فراوان در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی و صنعتی و… که این شهرستان را تبدیل به بازویی پرتوان در تحقق خدمات‌رسانی و خودکفایی این مرز و بوم نموده، متأسفانه در طی سالیان سال از داشتن حداقل زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله ایستگاه راه آهن و ترمینال مسافربری محروم است.

با وجود صبر و بردباری مردم و پیگیری‌های متعدد مسئولان و متولیان امر از گذشته تا به امروز این مطالبات حداقلی برآورده نگردیده است؛ در حالی که گزارش‌های متعدد آن از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها نیز منتشر شده است.

بر همین اساس خواهشمند است ضمن بررسی موضوع تدبیر، تصمیم و پیگیری لازم در خصوص احقاق حق مردم این شهرستان شهیدپرور مبذول فرمایید.

لازم به توضیح است مرودشت تنها شهری است که در مسیر راه آهن شیراز-اصفهان ایستگاه راه آهن نداشته و ترمینال مسافربری آن به علت مکان‌یابی نامناسب سال‌ها بلااستفاده مانده است.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273639 ساعت خبر : 8:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273639
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات