حمایت از دو بانده شدن جاده مواصلاتی میانچیل و تپه کنار صندل استان کرمان

حمایت از دو بانده شدن جاده مواصلاتی میانچیل و تپه کنار صندل استان کرمان

به گزارش گلونی کارزاری مبنی بر «حمایت از دوبانده شدن جاده مواصلاتی میانچیل و تپه باستانی کنار صندل شهرستان جیرفت» در سایت کارزار در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به رئیس جمهوری، وزیر راه و شهر سازی و استاندار استان کرمان نوشته شده، آمده است:

«جاده میانچیل جاده‌ای غیراستاندارد، کم عرض، شلوغ و پر تردد است و در فصل کشاورزی اکثر محصولات از همین جاده به مرکز شهر انتقال داده می‌شوند.

همچنین این جاده تعداد زیادی از روستاهای خط میانچیل را به مرکز شهر جیرفت متصل می‌کند و خصوصاً جاده مواصلاتی است که تپه باستانی تاریخی و گردشگری کنار صندل در آن جای دارد.

این جاده بین دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد هم قرار دارد که می‌تواند کمکی باشد در جهت کمتر تردد کردن در جاده اصلی جیرفت عنبرآباد جهت امنیت جان شهروندان عزیزمان.

لذا ما جمعی از کشاوزان و ساکنین روستاهای متصل به جاده میانچیل از شما تقاضا داریم جهت سهولت در رفت و آمد و رفاه حال شهروندان دستور دوبانده شدن این جاده اقدام فرمایید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است ایمنی و امنیت ویژگی‌های کاربردی راه‌ها و جاده‌ها محسوب می‌شود. چرا که این مسیرها علاوه بر ایجاد پل ارتباطی، هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی نقشی کلیدی ایفا می‌کنند و باید به صورت تخصصی به آنها رسیدگی شود. 

شهرها و استان‌های بسیاری هستند که از امکانات اولیه و استاندارد راه‌ها بی‌بهره مانده‌اند و در مورد بسیاری دیگر، زمان زیادی از تجهیز کردن آنها می‌گذرد.

درخواست آسفالت کردن جاده روستای ترند در استان سیستان و بلوچستان

درخواست آسفالت جاده دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ

درخواست رسیدگی به وضعیت جاده اراک ازنا

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273717 ساعت خبر : 10:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273717
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات