درخواست رسیدگی به جاده های سیستان و بلوچستان

درخواست رسیدگی به جاده های سیستان و بلوچستان

به گزارش گلونی ایمنی و امنیت و داشتن امکانات اولیه از ویژگی‌های کاربردی راه‌ها و جاده‌ها محسوب می‌شود. چرا که این مسیرها علاوه بر ایجاد پل ارتباطی و سهولت دسترسی ساکنین، هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی نقشی کلیدی ایفا می‌کنند و باید به صورت تخصصی به آنها رسیدگی شود. 

شهرها و استان‌های بسیاری هستند که از امکانات اولیه و استاندارد راه‌ها بی‌بهره مانده‌اند و در مورد بسیاری دیگر، زمان زیادی از تجهیز کردن آنها می‌گذرد.

از این رو درخواست‌هایی در سایت کارزار درباره وضعیت جاده‌های سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

در کارزاری تحت عنوان «درخواست آسفالت روستای حسین‌آباد در شهرستان میرجاوه بخش لادیزر» که خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشته شده، آمده است:

«احتراما در راستای محرومیت‌زدایی حوزه روستایی درخواست به سرانجام رساندن پروژه‌ راه روستای شهرستان میرجاوه بخش لادیز روستای حسین‌آباد برای آسفالت راه روستای به حضورتان تقدیم می‌گردد.

ان‌شاء‌الله نسبت به صدور دستورات لازم جهت تأمین و تخصیص اعتبار مناسب جهت رفع محرومیت این روستا اقدام فرمایید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

رسیدگی به جاده های سیستان و بلوچستان

در کارزار دیگری تحت عنوان «درخواست آسفالت شدن جاده روستای درانگوبالا از توابع شهرستان نوپایه زرآباد» که خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشته شده، آمده است:

«احتراماً به استحضار می‌رساند ما اهالی روستای درانگوبالا از توابع زرآباد حدود ۱۸-۱۷ سال است که از جاده ارتباطی محروم هستیم و علیرغم پیگیری‌های متعدد متأسفانه مسئولین نتوانستند کمک‌حال این مردم جهت رفع این مشکل اساسی باشند.

لذا ما امضاکنندگان این نامه از حضرتعالی تقاضای رسیدگی سریع جهت رفع این مشکل را داریم. خواهشمند است همکاری‌های لازم را مبذول فرمایید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

نویسنده: طیبه نهانی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274666 ساعت خبر : 10:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات