درخواست آبیاری درختان و رسیدگی به فضای سبز اهواز

درخواست آبیاری درختان و رسیدگی به فضای سبز اهواز

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست آبیاری درختان و رسیدگی به فضای سبز اهواز» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به شهردار محترم اهواز نوشته شده، آمده است:

«درختان مظهر زیبایی و لطف خداوند هستند. متأسفانه شهرداری اهواز ماه‌هاست که نسبت به آبیاری درختان معابر و رسیدگی به فضای سبز شهری بی‌توجه و کم‌توجه شده است.

پیگیری‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ و مسئولان شهرداری نتیجه‌ای نداشته است.

لذا برای نجات درختان و فضای سبز شهر اهواز از تمام دوستداران طبیعت و شهروندان اهوازی علاقه‌مند به زیبایی اهواز تقاضا داریم به این کارزار بپیوندند.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است طبق خبر ایسنا بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هشت کلانشهر کشور روز (اول شهریورماه) شهر اهواز همچنان آلودگی هوا را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس تجربه کرده است همچنین اهالی شهر شیراز هوای پاک را تنفس می‌کنند.

بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره کیفیت هوای هشت کلانشهر کشور، دیروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با میانگین ۱۴۰و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول (سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273269 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273269
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات