فیلم تلفن سیاه؛ انباشته از کلیشه های متداول بچه دزدی

فیلم تلفن سیاه؛ انباشته از کلیشه های متداول بچه دزدی

به گزارش گلونی حسین معززی نیا در کانالش نوشت:

«هوس کرده بودم یک فیلم «سبک» ببینم، از آن‌ها که می‌شود بعد از لم دادن روی مبل با پنجاه درصد تمرکز تماشا کرد؛ یک فیلم ترسناک هالیوودی انتخاب کردم به نام تلفن سیاه به کارگردانی اسکات دریکسون که قبلاً هم چند فیلم ترسناک متوسط ساخته است.

آماده بودم یک فیلم متوسط دیگر ببینم صرفاً برای سرگرمی، ولی سینمای جریان اصلی آمریکا روز به روز غیر قابل اعتمادتر می‌شود!

تلفن سیاه انباشته از همه کلیشه‌های متداول در مجموعه فیلم‌های «بچه‌دزدی» است: دعوا و کتک‌کاری بین بچه‌مدرسه‌ای‌ها، ترسو بودن یکی و قلدری بقیه، احساس نا‌امنی بچه‌ها در خانه‌ای که پدر همیشه مست است، محله‌ای که سوراخ سنبه‌های ناشناخته و ترسناک دارد، جانی مخوفی که خودش را به شکل دلقک‌ها درمی‌آورد تا بچه‌ها را گول بزند و بیندازد پشت ماشین، پلیس‌هایی که دفترچه یادداشت به دست برای ثبت اظهارات همسایه‌ها از این خانه به آن خانه می‌روند و… .

برای مواجه‌شدن با همه اینها آمادگی داشتم ولی قصه چنان غیر قابل باور است، موقعیت اصلی چنان غیرمنطقی است که با معلق نگه داشتن توقع‌های همیشگی هم نتوانستم از فیلم لذت ببرم.

حتی تصور این که دو برادر در یک خانه… جزئیات را نمی‌گویم که قصه لو نرود ولی دیگر به همه فیلم ترسناک‌های تینیجری بدبین شده‌ام!».

فیلم تلفن سیاه به کارگردانی اسکات دریکسون در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز است. در این فیلم ایثن هاوک، جرمی دیویس، جی گیون وایلد، جیمز رانسون و مادلین مک گراو به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم را می‌توانید در فیلیمو یا نماوا تماشا کنید

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274164 ساعت خبر : 8:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274164
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات