مزایای طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

امروزه وقتی شخصی به طراح سایت شرکتی مراجعه می‌کند، بیشتر به خرید و فروش محصولات از طریق وب اشاره می‌کند. اما هر معامله ای که از طریق اقدامات الکترونیکی انجام شود نیز طراحی‌ سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاه آنلاین محسوب می‌شود. فرایند طراحی سایت با وردپرس صورت میگیرد.

وب سایت‌های طراحی سایت شرکتی

چه کسی فکر می‌کرد که کامپیوترها به اندازه امروز مهم باشند؟ شما می‌توانید شرط ببندید که بیشتر شرکت‌ها از تمام امکانات اینترنت استفاده می‌کنند. طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاه آنلاین، استفاده از فناوری اینترنت برای تجارت محصولات، خدمات و تقریباً هر چیز دیگری است که فکرش را بکنید.

انواع طراحی سایت با وردپرس

سه نوع اصلی طراحی سایت شرکتی وجود دارد: تجارت به تجارت (وب سایت‌هایی مانند Shopify)، تجارت به مصرف کننده (وب سایت‌هایی مانند آمازون) و مصرف کننده به مصرف کننده (وب سایت‌هایی مانند eBay).

  • کسب و کار به کسب و کار

تجارت به تجارت یا b2b، عمل فروش آنلاین از یک کسب و کار به کسب و کار دیگر، به عبارت دیگر، عمده فروشی است.

  • تجارت به مصرف کننده

امروزه، بسیاری از طراحی سایت شرکتیی b2c هستند، زیرا برای کسب و کارها به راحتی می‌توان مشتریان خاصی را به صورت آنلاین هدف قرار داد. کسب‌وکارها می‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین قرار دهند و به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهند که محصولات را در خانه خود خریداری کنند و در وقت گرانبهای آن‌ها صرفه‌جویی کنند.

  • مصرف کننده به مصرف کننده

اون پیراهنی که خریدی رو یادته؟ شما وقت نداشتید آن را برای بازگرداندن به خرده‌فروش برگردانید، بنابراین به کجا رسید؟ در پشت کمد لباس شما، هرگز توسط شما پوشیده نشود. چرا آن را نمی‌فروشیم؟ به لطف وب‌سایت‌هایی مانند eBay، شما، مصرف‌کننده، می‌توانید تصاویر محصول را آپلود کنید و آن را به دیگرانی که ممکن است علاقه‌مند به خرید آن باشند، بفروشید.

مزایای استفاده از طراحی سایت شرکتی در کنار استراتژی فعلی شما چیست؟

  • فروش در وب سریع و ساده است. بسیاری از مردم اگر بدانند برای خرید محصولات باید به فروشگاه مراجعه کنند، به خرید آن بی توجهی می‌کنند. با این حال، اگر آنها بدانند که می‌توانند روی مبل لم بدهند، یک فنجان بنوشند، محصولاتی را بخرند که مستقیماً درب منزل تحویل داده می‌شود، به احتمال زیاد آن را انجام می‌دهند.
مزایای طراحی سایت شرکتی
مزایای طراحی سایت شرکتی

خرده فروشان مد تنها نمونه ای از سرعت فروش آنلاین محصولات هستند. به عنوان مثال، اگر مشتری نتواند اندازه خود را در یک فروشگاه خاص پیدا کند، تشویق می‌شود که آنلاین خریداری کند.

  • اینترنت خیلی بزرگ است. مجموعه وسیعی از محصولات را می‌توان روی آن ذخیره کرد. هیچ محدودیتی برای ذخیره سازی در اینترنت وجود ندارد. هر چیزی از سی دی گرفته تا تخت خواب و مبل را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی برای نحوه خرید محصولات وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌ها به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام روی می‌آورند تا مشتریان خاصی را هدف قرار دهند و محصولات خاصی را تحت فشار قرار دهند. استفاده از پست‌های حمایت شده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه شما یک راه عالی برای افزایش فروش شما است.
  • زیبایی اینترنت در این است که با داشتن دسترسی به اتصال وای فای، در هر زمانی از شبانه روز در دسترس است! بنابراین، اگر مشتری هدف شما در نیمه شب بیدار است و نمی‌تواند دوباره بخوابد، ممکن است در وب سایت شما ظاهر شود!
  • اکنون ساده تر از همیشه قرار دادن چیزها آنلاین است! فرآیند ساده این است که عکسی از شی را آپلود کنید، توضیحی بنویسید و منتظر باشید تا مشتریان بیایند.
  • یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد وب جهانی این است که دقیقاً همین است – در سراسر جهان! فرقی نمی‌کند در آفریقای جنوبی، استرالیا یا بریتانیا باشید، به تعداد زیادی از وب سایت‌ها برای کمک به رفع نیازهای آنلاین خود دسترسی دارید.
  • با حضور آنلاین، اکنون پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود آسان تر است. ابزارهای آنلاین رایگان، مانند گوگل آنالیتیکس، به شما امکان می‌دهد بفهمید افراد چقدر از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، روی چه صفحاتی کلیک می‌کنند، چگونه وب‌سایت شما را کشف کرده‌اند و خیلی چیزهای دیگر!
مزایای طراحی سایت شرکتی
مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می‌دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می‌خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی، خبری، سامانه، آموزشی، دایرکتوری و حتی طراحی و راه اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد.

نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می‌توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 275195 ساعت خبر : 12:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=275195
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات