اجاره قایق تفریحی(یات) در کیش

اجاره قایق تفریحی(یات) در کیش

قایق کیش چگونه قابل دسترسی است؟

قایق کیش یکی از بهترین وسایل برای گذراندن تعطیلات و لذت بردن از دریا است. جزیره کیش از زیباترین مناطق ایران بوده و مکان خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت است. از جمله تفریحاتی که در این جزیره بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، قایق سواری، موج سواری و غیره هستند. قایق سواری از سرگرمی‌های پرهیجان و پر طرفداری است که سالانه افراد زیادی برای انجام آن به این جزیره سفر می‌کنند. شرایط آب و هوایی جزیره کیش به شکلی است که در بیشتر روزهای سال اجازه فعالیت‌های آبی را به گردشگران می‌دهد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید روی آب های خلیج فارس وقت بگذرانید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید، می‌توانید با اجاره یک قایق تفریحی در کیش از این امکان استفاده نمایید. حتی می‌توانید از قایق کیش برای برگزاری مراسم های گوناگون از جمله، تولد، نامزدی و غیره نیز استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید درخواست کنید تا دیزاینی مناسب با موضوع جشن شما روی قایق انجام شود. اجاره قایق تفریحی جزو تفریحات لوکس و گرانقیمت در کیش محسوب می‌شود. اما در هر فصل و با توجه به مناسب‌های مختلف، عموما شرکت ها تخفیفاتی برای گردشگران در نظر میگیرند تا کمی این مورد مقرون به صرفه گردد و افراد بیشتری بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

قایق تفریحی یا یات چیست؟

اگر دوست دارید تا زمان بیشتری را در یک قایق لوکس سپری کنید یا تمایل به برگزاری مراسمی مانند سالگرد ازدواج، تولد، نامزدی و … را در یک قایق شیک دارید، اجاره قایق تفریحی یکی از گزینه های پیش رو در جزیره کیش است.

با اجاره یک قایق تفریحی یا یات می‌توانید ساعت ها روی آب های خلیج فارس از لحظات خود لذت برده و خاطره‌ای بی‌نظیر برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. هزینه اجاره هر قایق تفریحی با توجه به نوع قایق، مدل آن، امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، ظرفیت یات و همچنین مدت زمانی که به آن نیاز دارید متغیر است. در هر مارینا اجاره قایق تفریحی یکی از مهم ترین بخش‌ها به شمار می‌رود. به دلیل اینکه یات ها یا کشتی های تفریحی در مارینا ها نگهداری می‌گردند، لذا برای اجاره یکی از آنها می‌باید به سراغ مارینا ها بروید.

ویژگی های قایق های تفریحی یا یات در جزیره کیش:

قایق تفریحی یا به عبارت دیگر همان یات با ظرفیت های مختلفی اجاره داده می‌شود. بسته به تعداد نفراتی که قصد استفاده از این یات ها را دارند می‌توانید از قایق های، پنج نفره، هفت نفره یا نه نفره و همچنین برای تعداد بالاتر از یات های ۱۴ نفره و کشتی های کروز استفاده کنید. یات ها به گونه ای طراحی شده‌اند که دارای بدنه خارجی بسیار شیک بوده و طراحی داخلی و دیزاین بسیار زیبایی دارند. امکانات و تجهیزات لازم برای یک گردش دریایی فوق العاده در یات ها یافت می شوند. وجود آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی با مبلمان مناسب و غیره از دیگر ویژگی های این قایق های تفریحی هستند.

هزینه اجاره قایق کیش به چه عواملی بستگی دارد
هزینه اجاره قایق کیش به چه عواملی بستگی دارد

خدمات ارائه شده توسط قایق های تفریحی:

همانطور که پیشتر هم گفته شد می توانید از قایق تفریحی یا یات برای برگزاری مراسم های مختلف از جمله، تولد، سالگرد ازدواج و نامزدی هم استفاده نمایید. در اینصورت می‌توانید درخواست کنید تا دیزاین محیط، کیک و حتی تیم عکاسی نیز در اختیارتان قرار دهند.

امکانات ارائه شده توسط قایق های تفریحی خصوصی:

در قایق های تفریحی خصوصی امکانات ویژه ای تعبیه شده است تا این سفر دریایی کوتاه برای شما بیش از پیش لذت بخش شود. امکاناتی همچون، داشتن گنجایش تا ۱۰ نفر، داشتن اتاق خواب، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی به همراه مبلمان لوکس در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

قایق تفریحی ماهیگیری در کیش:

بسیاری از افراد از هیجان و تفریحات پر جنب و جوش لذت نمی‌برند و ترجیح می‌دهند تا اوقات فراغت خود را در محیطی آرام و بی سر و صدا سپری کرده تا آرامش پیدا کنند. برای این افراد اجاره یک قایق تفریحی مخصوص ماهیگیری مناسب است. ماهیگیری احساس آرامش را به شما هدیه داده و ذهن شخص را ریلکس می‌کند. در این مدل از قایق ‌های تفریحی تجهیزات لازم برای ماهیگیری در اختیارتان قرار داده می‌شود. عموما تورهای قایق های تفریحی ماهیگیری ۳ ساعته هستند. اما می‌توانید قایق را به صورت خصوصی و برای مدت زمان بیشتری هم اجاره نمایید.

چند مورد از بهترین انواع قایق کیش برای اجاره
چند مورد از بهترین انواع قایق کیش برای اجاره

انواع مختلف قایق های تفریحی در کیش:

با توجه به بودجه و روحیات خود و همچنین افرادی که همراه شما هستند می‌توانید یکی از انواع قایق های تفریحی زیر را انتخاب نمایید. هرکدام از این قایق های تفریحی یا یات ها ویژگی‌های خاص خود را داشته که می توانید با بررسی آنها، مناسب ترین مدل را برای گذراندن اوقات فراغت خود برگزینید. انواع مختلف قایق های تفریحی در زیر ذکر شده است:

  • قایق های بادبانی
  • قایق های ماهیگیری
  • قایق های تندرو
  • قایق های پدالی و پارویی
  • قایق های کف شیشه ای
  • قایق های VIP

می‌توانید از طریق اینترنت و پیش از سفر خود به جزیره کیش به سایت های مختلفی که برای این کار تعبیه شده‌اند، مراجعه نمایید و با توجه به بودجه‌ای که برای این سفر در نظر گرفته‌اید، قایق تفریحی مناسب را اجاره کنید. در این صورت از هدر رفتن وقت خود در  طول مسافرت جلوگیری کرده اید و همه چیز پیش از سفر برای شما آماده خواهد شد.

 مقایسه شرکت‌های مختلف برای اجاره قایق تفریحی یکی از نکاتی است که در هنگام مرور سایت ها باید به آن توجه کنید. کیش تک معتبر ترین سایت اینترنتی است که امکان رزرواسیون انواع تفریحات آبی را با قیمت مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این سایت یک سامانه تخفیفی است که به کمک آن می توانید از تخفیفات تفریحات دربایی و غیردریایی داخل جزیره کیش بهره ببرید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 275241 ساعت خبر : 1:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=275241
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات