مجموعه کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ بسیار خواندنی است

مجموعه کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ بسیار خواندنی است

به گزارش گلونی هادی حیدری در پستی نوشت:

«این یک پُست تبلیغی نیست‌؛ پُستی است ترویجی برای دوست‌داران کتاب.

مدت‌ها بود تاسف می‌خوردم برای آن‌که «مجله-کتاب» آنگاه دیگر آن نظم انتشارش را از دست داده و شاید از انتشار مستمر باز ایستاده است.

البته هم‌چنان تاسفم پابرجاست اما در این اوضاع و احوال بودم که اولین محصول بخش کودک و نوجوان نشر گهگاه به دستم رسید و مرا سخت برانگیخت.

حس کردم می‌ارزید که «آرش تنهایی» کار انتشار منظم مجله آنگاه را فروکاست و بر کار انتشاراتش متمرکز شد. (البته آرزو می‌کنم روی این کار هم‌چنان متمرکز بماند!)

او و تیم تازه‌نفس و خلاقش در اولین گام، مجموعه کم‌نظیری با عنوان کلی «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» را منتشر کرده‌اند که بسیار دلچسب، دیدنی و خواندنی است.

کتاب‌ها در نهایت پاکیزگی، سلیقه، کیفیت، دقت و چشم‌نوازی شکل گرفته‌اند.

داستان زندگی پنج شخصیت تاثیرگذار هنری، فرهنگی و علمی ایرانی و خارجی به روایت نویسندگان شاخص کودک و نوجوان و هم‌چنین تصویرگران مُبدع و خلّاق در کنار هم، مجموعه‌ای را شکل داده که نه‌تنها برای کودکان و نوجوانان، الهام‌بخش، خواندنی و جذاب است بلکه گروه‌های سنی بالاتر را نیز پای خود می‌کشاند.

بخش کتاب‌های کودک ونوجوان نشر گهگاه، نامش فیل است. قدم اول این مجموعه، محکم برداشته شده و امیدوارم با استمرار و هم‌چنین حمایت دوست‌داران کتاب، مسیرش ادامه‌دار و موثر باشد.

به مجموعه دوستانم در این نشر تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم؛ از آرش تنهایی، اولدوز ریحانی، مژده عالی پور، سولماز خواجه‌وند، سبا سلیمانی، مسیح آذرخش و تک‌تک آنانی که در این مجموعه زحمت کشیده‌اند.

اینستاگرام کتاب‌های فیل را می‌توانید در این نشانی دنبال کنید: feel.pub@. هم‌چنین نشانی نشر گهگاه را نیز این‌جا می‌گذارم: gahgahpub@ .

کتاب از بهترین هدیه‌هاست به‌ویژه برای نسلی که قرار است آینده بهتری برای خود و این کشور بسازد.»

معرفی سایر کتاب‌ها را اینجا بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 276108 ساعت خبر : 4:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276108
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات