گزارش کرسی نظریه‌پردازی کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی

گزارش کرسی نظریه‌پردازی کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی

در سومین نشست کرسی نظریه‌پردازی فناوری مطرح شد: تشریح کاربردها، چالش‌ها و راهکارهای کاربرد هوش مصنوعی‌ در حوزه پزشکی و سلامت- اعلام آمادگی برای تشکیل کمیته مشترک میان دانشگاهی برای اجرای طرح‌های مشترک حوزه هوش مصنوعی و ارتباطات سلامت- آگاه‌سازی مردم موجب ایجاد حساسیت و سپس رفتارهای خودمراقبتی خواهد شد.

به گزارش گلونی به نقل از انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سومین جلسه از سلسله نشست‌های کرسی نظریه‌پردازی فناوری با عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی» روز دوشنبه، ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱، به همت انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به صورت برخط برگزار شد.

برای خواندن گزارش کامل این نشست، کلیک کنید

گفتنی است انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات یک نهاد علمی غیرانتفاعی مرتبط با رشته‌های علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی با حضور دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید است.

این انجمن بیش از چند صد نفر عضو دارد و مطابق اساسنامه هیات مدیره انجمن هر سه سال یک بار با رای مستقیم و مخفی اعضای پیوسته انتخاب می‌شود.

اعضای انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات گرایش‌های سیاسی و فکری متفاوتی دارند، نقطه اتصال و اشتراک اعضاء تحصیل در یکی از رشته‌های علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی از هر دانشگاهی است.

انجمن‌های علمی در هر رشته‌ای از جمله معتبرترین نهادهای علمی به‌حساب می‌آیند. مطابق با دستورالعمل‌های وزارت علوم اعتبار فعالیت‌های انجمن‌های علمی حتی از دانشگاه‌ها نیز بیشتر است چرا که عصاره فارغ‌التحصیلان و اساتید همه دانشگاه‌های مرتبط با یک رشته در آن حضور دارند.

آرشیو وبینارهای تحلیل گفتمان انتقادی مسئله آب ایران

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 276166 ساعت خبر : 9:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276166
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات