«سینما نوستالژی» از هفتم اردیبهشت آغاز به کار می‌کند

«سینما نوستالژی» از هفتم اردیبهشت آغاز به کار می‌کند

«سینما نوستالژی» با فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و پسرخاله» از این هفته، پنجشنبه، هفتم اردیبهشت ماه در بنیاد سینمایی فارابی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با اکران فیلم خاطره‌انگیز «کلاه قرمزی و پسرخاله» به کارگردانی ایرج طهماسب، طرح «سینما نوستالژی» آغاز خواهد شد؛ تا آثار ساخته شده در حوزه کودک و نوجوان را دوباره تماشا کنیم.

«سینما نوستالژی» از پنجشنبه هفتم اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کند و تا سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان هر هفته یک فیلم از سینمای کودک و نوجوان را روی پرده می‌برد.

هدف «سینما ‌نوستالژی» تماشای آثار تاریخی سینمای کودک و نوجوان است و می‌خواهد با اکران دوباره آن‌ها علت موفقیت و اقبال این آثار را یادآوری کند.

«کلاه و قرمزی و پسرخاله» اولین فیلم «سینما نوستالژی» است که پنجشنبه هفت اردیبهشت، ساعت ۱۵ در سالن استاد کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی روی پرده می‌رود و پس از آن هر پنجشنبه یک فیلم سینمایی با طرح «سینما نوستالژی» در بنیاد سینمایی فارابی اکران می‌شود.

کلاه‌قرمزی و پسرخاله فیلمی ایرانی به کارگردانی ایرج طهماسب محصول سال ۱۳۷۳ است. کلاه‌قرمزی و پسرخاله یکی از پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.

ددر خلاصه داستان آمده: «کلاه قرمزی که بزرگ شده، مشغول تحصیل است اما بازیگوشی‌هایش سبب می‌شود تا از مدرسه اخراج شود. تلاش او برای اینکه شغلی به دست آورد نیز نتیجه‌ای عاید نمی‌کند، تا اینکه از طریق تماشای تلویزیون و تماشای برنامه آقای مجری تصمیم می‌گیرد تا روانه تهران و اجرا در تلویزیون شود.»

اخبار سینما و تئاتر را از این لینک بخوانید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 276702 ساعت خبر : 1:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276702
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات