اعلام فراخوان دریافت ایده و طرح نخستین استارتاپ مدیریت شهری در خرم آباد

اعلام فراخوان دریافت ایده و طرح نخستین استارتاپ مدیریت شهری در خرم آباد

نخستین استارتاپ «مدیریت شهری» توسط مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط‌ عمومی این مرکز، نخستین استارت آپ در حوزه مدیریت شهری در آذرماه سال ۱۴۰۲ در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

این رویداد حوزه مدیریت شهری در نخستین تجربه خود با محوریت زیباسازی شهری در زمینه رنگ، نور، اِلِمان‌های شهری و فضای سبز به منظور دریافت ایده‌های برتر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد نوآورانه توسعه مدیریت شهری مبتنی بر فناوری است و پس از فرآیند برگزاری سه ایده برتر به انتخاب هیئت داوران جهت اجرا به شهرداری خرم‌آباد معرفی و به ۱۰ ایده برتر جوایزی جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی این رویداد در مرکز پژوهش‌های شورای شهر خرم‌آباد ایجاد و هر ساله با یک رویکرد برگزار خواهد شد.

اطلاعات ضروری برای شرکت کنندگان در قالب پوستر منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد به آدرس ذیل ارسال کنند:

لرستان، خرم آباد، خیابان ساحلی، بین پل پیوستی و پل شهدا، مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر خرم آباد. کد پستی ۶۸۱۳۸۳۳۳۶۶

گفتنی است گلونی در بخش رسانه‌ی خود، به‌گزین اخبار، اطلاعات، یادداشت‌ها، ویدیوها و مطالب روز در حوزه رسانه را منتشر می‌کند.

اخبار انتشار مجلات پرمخاطب، اطلاعات چاپ و توزیع روزنامه‌ها، اخبار مرتبط با روزنامه‌نگاری، آموزش خبرنگاری و خبرنویسی و گزارش نویسی، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه، بازنشر خبرهای صنفی روزنامه‌نگاران، انتشار یادداشت اهالی رسانه و… را می‌توانید در بخش رسانه گلونی بخوانید.

پایگاه خبری گلونی در این بخش به‌گزین خبرها و رویدادهای مهم حوزه رسانه را پوشش می‌دهد و خبرها را بدون حذف یا تغییر در دسترس مخاطبان خود قرار می‌دهد.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 277206 ساعت خبر : 3:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=277206
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات