اجرای زنده بازی پدرخوانده در حضور صدها تماشاگر

اجرای زنده بازی پدرخوانده در حضور صدها تماشاگر

این روزها در حالی که رئالیتی شوی هیجان‌انگیز «پدرخوانده» از پلتفرم فیلم نت در حال پخش است، همزمان بازیگران مختلف این مجموعه همین بازی را با گردانندگی کامبیز دیرباز در حضور تماشاچی‌ها در سینما کوروش برگزار می‌‎کنند.

به گزارش گلونی اجرای «پدر‌خوانده» به صورت زنده با استقبال بی‌نظیر مردم همراه است و تماشاچی‌های حاضر مثل بازیکنان چشم می‌بندند و بازی مافیا را تجربه می‌کنند.

در انجام این بازی که مثل یک تئاتر زنده به کارگردانی سعید ابوطالب شکل می‌گیرد، انبوه تماشاچیان با رای و تایید یا عدم تایید نظر بازیگران در فرآیند بازی مشارکت دارند.

امیر مهدی ژوله، مجید واشقانی، الیکا عبدالرزاقی، مهراب قاسم خانی، سپند امیر سلیمانی، بهار قاسمی، سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، فرزاد حسنی، سینا رازانی، نیما شاهرخ شاهی و …. از جمله چهره‌هایی هستند که تا به حال در این بازی زنده شرکت کرده‌اند.

این بازی در سالن تئاتر پردیس کوروش گاهی تا ساعت‌ها بعد از نیمه شب بطول می‌انجامد.

اجرای زنده بازی پدرخوانده

ابوطالب که باسابقه‌ترین برنامه‌ساز ایرانی در حوزه رئالیتی‌شو محسوب شده و سابقه برنامه سازی در حوزه‌های مختلف را نیز دارد، پیش از این اعلام کرده بود که «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌‌تر و جذاب‌تری دارد؛ به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند.

لوکیشن این رئالیتی شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو ۱۱ نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، ۷ شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

آن‌گونه که ابوطالب گفته است، فصول فینال این رئالیتی‌شو با دوربین ۳۶۰ درجه ضبط می‌شود.

«پدرخوانده» برای پخش از فیلم نت تولید شده است.

تصویربرداری پدرخوانده به پایان رسید

پایان پیام

کد خبر : 278844 ساعت خبر : 11:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=278844
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات