جواد نکونام و ماجراهای تکراری

جواد نکونام و ماجراهای تکراری

به گزارش گلونی ماجراهای استقلال و پرسپولیس هم دیگر به یک ماجرای عادی و حوصله سربر تبدیل شده است.

آخرین استوری جواد نکونام سرمربی استقلال تهران این بود:

«هواداران عزیز استقلال من نمی‌توانم تنها با همه‌چیز بجنگم».

سلسله استوری‌های جواد نکونام و گلایه‌های او این روزها تبدیل به خبر اول خبرگزاری‌های ورزشی شده است.

اینکه یک مربی برای احقاق حق باشگاه خودش با مدیریت بجنگند و پشت بازیکنانش باشد، نکته بسیار خوبی است، اما وقتی این اتفاقات ادامه‌دار باشد باعث لوث شدن ماجرا شود.

شاید مهم‌ترین دستاورد برانکو سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متوالی و صعود به فینال آسیا نباشد. مهم‌ترین دستاورد برانکو تغییر فلسفه باشگاه و هواداران بود.

شاید برانکو هم می‌توانست از مشکلات مدیریتی و نبود پول و این اتفاقات برای تماشاگران بگوید و گلایه‌هایی از این دست را به فضای مجازی بکشاند.

اما این گلایه‌ها را درون باشگاه حل کرد و علی رغم اینکه در برهه‌ای از زمان حدود یکسال هیچ دستمزدی از باشگاه دریافت نکرد اما همچنان به کار خودش ادامه داد و منجر به قهرمانی‌های باشگاه پرسپولیس شد.

از آن طرف یحیی گل‌محمدی در سالی که استقلال با فرهاد مجیدی توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد، در فضای مجازی به نوعی بهانه‌تراشی‌هایی را انجام داد تا عدم موفقیت در لیگ را گردن مشکلات خارج از باشگاه بیندازد که با اعتراض هواداران مواجه شد.

جواد نکونام از بازیکنان خوب و باسابقه فوتبال کشورمان است. در عرصه مربیگری هم نشان داده است می‌تواند نیمکت تیم ملی ایران را تا سال‌های سال تضمین کند.

اما اگر درگیر حواشی باشگاه بزرگ استقلال شود، نمی‌تواند به این راحتی‌ها از آن خارج شود و تمرکز خود را برای سکانداری فنی باشگاهی بزرگی مانند استقلال حفظ کند.

شاید کمبود مشاورانی اعم از مشاور رسانه‌ای، مشاور فنی و … برای مربیان فوتبال در فوتبال ایران به شدت احساس می‌شود.

درباره فوتبال در گلونی بیشتر بخوانید

پایان پیام

نویسنده: میثم کریمی

کد خبر : 278193 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=278193
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات