درخواست قرار گرفتن مشاغل جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت

درخواست قرار گرفتن مشاغل جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت

به گزارش گلونی این روزها کارزاری مبنی بر «درخواست قرار گرفتن شغل کارکنان و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در زمره مشاغل سخت سازمان تأمین اجتماعی» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است:

«با عنایت به سختی کار پرسنل و امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مواجهه با حوادث جاده‌ایی و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، بنا بر نظرات کارشناسان و متخصصان پزشکی و روان شناسان و تأثیر این مواجهه در روح و روان و توانایی امدادگر و متأثر شدن روح و روان شخص امدادگر و همچنین تسری آن به خانواده او؛ مستدعی است که در اصلاحیه‌ایی، کارکنان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور تأمین اجتماعی قرار گیرد.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است جمعیت هلال احمر ایران یک سازمان غیردولتی ایرانی و عضوی از نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است و در داخل کشور ایران و در برخی موارد در دیگر مناطق جهان به فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه فعالیت دارد.

هلال‌احمر طبق وظایف بین‌المللی خود (کمیته بین‌المللی صلیب سرخ) باید در مواقع بروز بحران‌هایی نظیر سیل، زلزله و جنگ و غیره در داخل و خارج مرزها به امدادرسانی و خروج مصدومان و قربانیان این حوادث کمک کند.

شماره تلفن امداد و نجات هلال احمر۱۱۲ است. هلال احمر ایران دارای سازمان‌های زیرشاخه متعددی است که طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می‌گیرند.

سیل در استان های کشور و کمک رسانی هلال احمر به افراد حادثه دیده سیل

پایان پیام

کد خبر : 280448 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=280448
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات