درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!

درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!

مرکز خدمات پرستاری در منزل درمان نو پلتفرم جدیدی از خدمات درمان در خانه و محل کار می‌باشد که می‌تواند کمک بسیار فراوان به افرادی که نیازمند این خدمات در منزل خود هستند بنماید، این مرکز خدمات متنوعی مانند: خدمت سرم درمانی در منزل، تزریقات در منزل، انما در منزل، فصد خون در منزل و موارد مشابه درمانی را در خانه برپایه وب اپلیکیشن اختصاصی خود ارائه می‌نماید، دیگر برای دریافت خدمات درمانی نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و درمانگاه‌ها نمی‌باشد و شما می‌توانید این خدمات را در منزل خود بدون هیچ گونه تشویش خاطر و اظطرابی دریافت نمایید، با ما تا انتها همراه باشید تا در مورد خدمات تزریق سرم در منزل خدمتتان اطلاعات بسیار مفیدی ارائه نماییم.

راز درمان سرم در افراد دارای علائم بیماری چیست؟

سرم‌ها مایعاتی همسان با خون ما می‌باشند، به دلیل ماهیت سرمی‌امکان جابه جایی و انتقال آن‌ها با سرعت خون قابل انجام است، از همین رو معمولا پزشکان مراکز مختلف در قدم اول از تزریقات سرم در منزل استفاده می‌نمایند.

بیایید فرض کنیم فردی دارای تب ۴۰ درجه است! این فرد با تن شویه و پاشویه نیز تب غیر قابل کنترلی دارد، آیا استفاده از قرص می‌تواند برای این فرد کار ساز باشد؟ جواب ما خیر است، برای این فرد استفاده از خدمات وصل سرم در منزل همراه با آمپول آپوتل می‌تواند بسیار بیش تر از این موارد کارساز باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید.

چند نوع سرم برای تزریق وجود دارد؟

به طور کلی ۴ نوع سرم برای تزریق وجود دارد که: سرم‌های قندی، سرم‌های قندی و نمکی، سرم‌های رینگری و سرم‌های نمکی از این موارد می‌باشند، هر یک از این سرم‌ها کاربرد‌های به خصوص خود را دارند.

به طور مثال: سرم نمکی هم برای رقیق سازی دارو و هم برای افزایش حجم داخل خون می‌تواند بسیار مفید و کارا باشد، در عوض سرم‌های قندی مخصوص افزایش قند در افرادی است که دچار کمبود قند شده اند، از همین رو پزشک با تجویز این سرم می‌تواند به درمان بیمار جهت رفع علائم‌هایپوگلایسمی‌کمک نماید.

مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمات تزریقات چقدر است؟

درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!
درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!

مدت زمان لازم برای دریافت خدمات وصل کردن سرم در منزل از زمان اعلام درخواست خود به اپراتور‌های مرکز درمان نو تا زمان اعزام پرستار نهایتا ۳۰ دقیقه می‌باشد، از همین رو برای دریافت این خدمات دیگر نیاز به مراجعه حضوری به درمانگاه و بیمارستان ندارید و می‌توانید این خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن از مرکز درمان نو دریافت نمایید.

خدمات زدن سرم در منزل ۲۴ ساعته و شبانه روزی در ۷ روز هفته

این خدمات از سوی مرکز درمان نو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی قابل ارائه و دریافت می‌باشد، شما عزیزان دیگر برای دریافت این خدمات نیاز به سرگردانی در کوچه و خیابان جهت رساندن خود به مراکز درمانی ندارید و می‌توانید این خدمات در در ۳۶۵ روز سال دریافت نمایید.

خدمات سرم درمانی در خانه در کل شهر تهران

درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!
درمان نو تلفیقی از فناوری هوشمند اینترنتی و خدمات درمانی در منزل!

خدمات تزریق سرم در منزل در کل شهر تهران در تمام مناطق آن قابل ارائه و دریافت می‌باشد، این خدمات معطوف به منطقه خاصی نبوده و می‌توانید این خدمات از شمال تهران تا جنوب تهران و از شرق تهران تا غرب تهران دریافت کنید، خدمات سرم تراپی حتی در ایام تعطیل نیز قابل ارائه و دریافت می‌باشد و شما از طریق تماس با مکرکز درمان نو می‌توانید آن‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

این خدمات در مناطق حاشیه ای مثل اسلامشهر، گرمدره، وردآورد، یافت آباد، پردیس، سوادکوه، لویزان، لواسان، شمشک و میگون نیز قابل ارائه و دریافت می‌باشد، تمام برنامه ریزی‌ها از سوی این مرکز در راستای تحقق پیشرفت سلامت شما در خانه خودتان است، دیگر برای دریافت خدمات درمانی تشویش خاطر نداشته باشید، درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمات شما خواهد بود.

نتیجه گیری و جمع بندی مطالب

مطلب که خدمتتان ارائه نمودیم در رابطه با سرم زدن در خانه بود، بسیاری از افراد به دنبال بیماری‌ها نمی‌دانند که کدام مسیر را برای درمان مناسب انتخاب نمایند، از همین رو در این شرایط بحرانی سردرگم می‌شوند، دریافت خدمات به صورت ۲۴ ساعته را از ما بخواهید، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 281396 ساعت خبر : 11:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=281396
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات