تماشای زنده جام ملت های آسیا بدون تاخیر با هر زبانی که دوست دارید

تماشای زنده جام ملت های آسیا بدون تاخیر با هر زبانی که دوست دارید

آپارات اسپرت‌ ویژه برنامه جام ملت های آسیا در قطر را از روز جمعه آغاز کرده است.

به گزارش گلونی جام ملت‌های آسیا ٢٠٢٣، بزرگترین رویداد فوتبالی قاره آسیا، با حضور ٢۴ تیم ملی از تاریخ ۲۲ دی ماه شروع شده و سرویس پخش زنده آپارات اسپرت بدون نیاز به ثبت‌نام، تمامی بازی‌های جام ملت‌های آسیا را با کیفیت Full HD پخش و تحلیل می کند.

آپارات اسپرت، نه تنها از طریق وب‌سایت خود، بلکه از طریق اپلیکیشن اندروید و اندروید تی وی نیز قابل دسترسی است و می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، رقابت‌ها را روی گوشی، تبلت یا تلویزیون خود تماشا کنید.

همچنین، اگر به هر دلیلی نتوانستید پخش زنده را ببینید، می‌توانید خلاصه بازی‌ها را در هر زمانی که خواستید مشاهده کنید.

این سایت علاوه بر پخش زنده بازی‌ها، در یک برنامه زنده، نیم ساعت قبل از شروع هر بازی، در قالب گفت‌وگو با کارشناسان و مهمانان برنامه، به تحلیل و بررسی اتفاقات حاشیه و متن این رویداد مهم آسیایی می‌پردازد.

همچنین تیم ١۵ نفره گزارشگران آپارات اسپرت، این بازی‌ها را گزارش خواهند کرد. فرشاد محمدی مرام از جمله شاخص‌ترین نام‌های این تیم است.

پخش بازی‌ها با کیفیت بالا و بدون تاخیر و قطعی، امکان انتخاب زبان گزارش با توجه به سلیقه مخاطب (فارسی، انگلیسی و عربی)، امکان مشاهده خلاصه بازی‌ها پس از اتمام مسابقه از جمله ویژگی‌های آپارات برای پخش و تماشای زنده جام ملت های آسیاست.

جشنواره فرهنگی بلوط در دانشگاه تهران برگزار شد

پایان پیام

کد خبر : 282296 ساعت خبر : 10:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=282296
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات