بازدید رئیس سازمان پدافند غیرعامل از غرفه ایرانسل

بازدید رئیس سازمان پدافند غیرعامل از غرفه ایرانسل در نمایشگاه پدافند غیرعامل

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، صبح روز، سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲، از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه پدافند غیرعامل و سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل قرار گرفت.

مدیرکل عملیات شبکه ایرانسل در جریان این بازدید، درباره اجرای موفقیت‌آمیز مانور پایداری هسته شبکه ایرانسل، در حضور سردار جلالی توضیحاتی ارائه داد و در ادامه جدیدترین دستاوردهای ایرانسل برای بررسی تاب‌آوری هسته شبکه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در مواقع بحران را تشریح کرد.

سردار جلالی در این بازدید با ابراز خرسندی از اقدام‌های انجام شده توسط ایرانسل، به ویژه از سیستم مدیریت هوشمند انرژی، از به‌کارگیری این سیستم به ویژه در شرایطی که با کمبود منابع انرژی روبه‌رو هستیم، تقدیر کرد.

تاب‌آوری لایه‌های مختلف شبکه تلفن‌همراه، اصلی‌ترین و مهمترین عملیات جاری هر اپراتور با هدف پایداری شبکه و ارتباطات مشترکان است.

آذرماه ۱۴۰۲، ایرانسل به همین منظور با انجام مانور پایداری در لایه هسته شبکه، پایگاه داده مشترکان را تحت شرایط بحران قرار داد و با اجرای موفقیت‌آمیز این مانور، بدون بروز اختلال یا قطعی، تست‌های لازم برای حفظ ۲۴ ساعته پایداری شبکه را انجام داد.

برای تضمین این پایداری، ظرفیت لازم در شرایط بحران پیش‌بینی و لحاظ شده و از نظر جغرافیایی به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورت بروز مشکل برای یک دیتابیس، سایت ارتباطی به یک مرکز داده در شهر دیگری تغییر مسیر دهد.

ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل، شامل «سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است که این نمایشگاه امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲، به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

کد خبر : 281973 ساعت خبر : 6:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=281973
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات