همکاری ایرانسل و مکو در حوزه هوشمندسازی

همکاری ایرانسل و مکو در حوزه هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌ آفرین

ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، تفاهم‌نامه همکاری برای مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌ آفرین، امضا کردند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ظهر روز ۴ دی ۱۴۰۲ و در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، تفاهم‌نامه همکاری هوشمندسازی و مشارکت در تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول ‌آفرین، میان ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و مدیریت پروژه‌های ICT مپنا، توسط دکتر محمدحسین رفان مدیرعامل مکو و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، امضا شد.

در این مراسم که در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ برگزار شد، مهمانانی از جمله مهندس میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، دکتر سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت و دکتر رضا تقی‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون هوش مصنوعی، حضور داشتند.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با ابراز خرسندی از این همکاری مشترک گفت: امیدواریم طی این همکاری، بتوانیم قدم‌هایی در رابطه با ارائه خدمات و محصولات مبتنی بر هوشمندسازی به ویژه برای صنایع داشته باشیم و بتوانیم در سطح کشور این خدمات را توسعه دهیم.

مدیرعامل مکو نیز در ادامه گفت: شرکت مپنا علاقه‌مندی خود را برای حضور در زیرساخت‌های مخابراتی و هوشمندسازی اعلام می‌کند و امیدواریم با این تفاهم‌نامه و همکاری‌های گسترده دیگر، بیش از پیش بتوانیم به مردم و کشور، خدمت‌رسانی کنیم.

این تفاهم‌نامه که با محور فناوری‌های تحول ‌آفرین و هوشمندسازی، مورد توافق طرفین قرار گرفته، موضوعاتی از جمله مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه یکدیگر با هدف تولید و توسعه محصول مشترک در حوزه هوشمندسازی، همکاری و هم‌افزایی طرفین در بازاریابی و فروش محصولات موضوع تفاهم نامه و شرکت در مناقصات در حوزه هوشمند سازی به صورت مشترک و حسب مورد را شامل ‌شود.

اجرای تعهدات این تفاهم‌نامه در حوزه فعالیت‌های راهکارهای سازمانی ایرانسل قرار دارد و راهکارهای سازمانی ایرانسل پیش از این نیز با امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها با دیگر صنایع و سازمان‌ها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین (تحول دیجیتال)، پروژه‌های مرتبط با تحول دیجیتال در صنایع، هوشمندسازی سازمان‌ها و کسب‌وکارها و… را پیش برده است.

راهکارهای سازمانی ایرانسل همچنین در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌ شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی ۵G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را تا ۵ دی ۱۴۰۲، در سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی، به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌کند.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

کد خبر : 281923 ساعت خبر : 11:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=281923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات