سایپا از مردم خواست به سایتش هجوم نیاورند!

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سایپا در مورد مشکل سایت این شرکت گفت: هجوم ۶ میلیون نفر به سایت اتفاق افتاده است و ۷۰۰ هزار نفر در یک ثانیه درخواست ثبت‌نام داده‌اند.

شرکت خودروسازی سایپا اضافه کرد: از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود ۶ میلیون نفر سایت را مشاهده و در آن واحد ۷۰۰ هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت نام این میزان تقاضا اصلاً امکان پذیر نیست.

فروش اینترنتی سایپا

براساس اعلام شرکت سایپا، برای مدیریت ثبت نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای شده است به نحوی که سایت هر ۱۵ دقیقه ۱۰ ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت نام صبر داشته و به سایت هجوم نیاورند.

بنابر گزارش‌ها تا ساعت ۱۲ و سی دقیقه امروز بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو در کمتر از ۲ ساعت از طریق این سایت پیش فروش شده است.

آیا مردم به سایت سایپا هجوم می‌آوردند؟

شرکت ساپیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که: از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت نام صبر داشته و به سایت هجوم نیاورند!

عجیب است که استقبال مردم از این محصولات این شرکت تعبیر به «هجوم» شده است.

شما کدام شرکت را در دنیا می‌بینید که به مشتاقانش بگوید به سمت ما هجوم نیاورید.

اطلاعیه شرکت سایپا طوری تنظیم شده است که انگار آنها ناراحت هستند از این حجم بازدید و مراجعه‌کننده در حالی که همه می‌دانیم سایپایی‌ها الان خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمین هستند که قرار امروز ۵۰ هزار دستگاه خودرو را از طریق اینترنت بفروشند.

پس چرا سایپا باید به مشتریان خود بگویند به سمت سایت ما هجوم نیاورید؟ آیا واژه هجوم بار مثبت دارد؟ آیا باید مردم را این طور خطاب کرد؟

مگر مردم مثلا دارند از در و دیوار این شرکت بالا می‌روند و یا درها را می‌شکنند که می‌گویند هجوم نیاورید.

آیا واژه‌های بهتری در زبان فارسی وجود نداشت؟ آیا نمی‌شود محترمانه‌ با مردم برخورد کرد؟

پایان پیام

کد خبر : 100313 ساعت خبر : 2:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100313
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات