«گوشت» به تماشاخانه «موج نو» می‌رود

امیر احمدی‌آریان به همراه محمد رضا نجفی «گوشت» را در تماشاخانه موج نو به صحنه می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش ؛ امیر احمدی‌آریان با اعلام خبر اجرای «گوشت» در هفته آخر آذرماه گفت:« این نمایش تک‌گویی- مونولوگی_ نوشته من است که محمدرضا نجفی قرار است آن را به صحنه ببرد.»

این نمایش روایت موجودی مسخ شده میان انسان و حیوان که تلاش می‌کند با وضعیتی که دارد خود را انطباق دهد. در مسیر این تلاش، او به این نتیجه می‌رسد که تنها راه رهایی تعطیل ذهن و بدل کردن وجودش به گوشت محض است.

احمدی‌آریان که اهالی فرهنگ و هنر او را بیشتر به عنوان نویسنده و مترجم می‌شناسند، چند سال پیش این نمایش را برای شرکت در فستیوال مونولیو نوشت که با کارگردانی حسین ذوقی و بازی محمدرضا نجفی به صحنه رفت. به گفته احمدی‌آریان، حالا بعد از چند سال محمدرضا نجفی تصمیم گرفته این کار را با بازی و کارگردانی خود بار دیگر به اجرای عمومی ببرد. در گوشت به جز امیر احمدی‌آریان به عنوان نویسنده و محمدرضا نجفی به عنوان بازیگر و کارگردان؛ نیلوفر صدیق دستیار کارگردان و علی طباطبایی مسئول فیلم و عکس است. این نمایش هر روز ساعت ۱۸٫۳۰ در تماشاخانه موج‌نو واقع در خیابان شریعتی،خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی (شمالی)پلاک ۵۷ تماشاخانه موج‌نو به صحنه می‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 10144 ساعت خبر : 2:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10144
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات