حمید هیراد در شیراز ممنوع شد

حمید هیراد در شیراز ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ندا رادمهر خبرنگار مستقل موسیقی با انتشار فایلی صوتی نوشت:

شنونده بخشی از گفتگوی من هستید با آقای مهدی رنجبر معاون هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس که از تصمیم اداره کل ارشاد شیراز در مورد کنسرت پلی بک حمید هیراد گفتند.

رادمهر ادامه داد:

حمید هیراد کم نداریم متاسفانه در حوزه موسیقی. سکوت خیلی‌هامون باعثش بوده. هیراد هم اولین پلی بکخون نیست! ولی جز کسایی بودند که با انتشار یه فیلم دستکاری شده، خواست مردم رو دور بزنه! که البته فیلم رو از صفحه شون سریعا پاک کردن.

مسئولین شیراز هم خدایی خیلی سعی داشتن گفتگو نکنن! دمشون گرم خواستن آبرو داری کنن!

ولی من کتمانِ خطایِ خطاکاری که جای عذرخواهی،‌مصاحبه می‌کنه که ماجرا دسیسه هست و حاضرین در کنسرت رو دروغگو اعلام می‌کنه (طرفدارای خودشو) آبروداری نمی‌دونم.

قوانین مرتبط با پلی بک

مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفت‌وگو با «ایرناپلاس» ضمن تأیید این خبر از نبود قانون برای برخورد با موارد اینچنینی خبر داد و اعلام کرد: پیش از این مواردی از پلی بک در کنسرت‌ها نبوده و با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن نیز وضع شود.

حمید هیراد در شیراز ممنوع شد

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با رادمهر، ضمن تأیید خبر «پلی بک»خوانی هیراد از تذکر به خواننده، مؤسسه و تهیه‌کننده خبر می‌دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال ۹۷ را در حالی اعلام می‌کند که در این گفت‌وگو از اختصاص یک سانس رایگان برای مردم در شیراز در ازای آن بخش از کنسرت که «پلی بک» بوده نیز خبر می‌دهد.

رنجبر، دلیل تأخیر در اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت شیراز هیراد را ماه محرم و صفر و ایام سوگواری را دلیل رسانه‌ای نکردن این خبر اعلام می‌کند!

پایان پیام

کد خبر : 104791 ساعت خبر : 8:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104791
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات