سکوت معنادار گروه موسیقی زاگرس

خبر با هیاهوی زیاد منتشر شد: اولین اجرای موسیقی پس از ماه‌های محرم و صفر توسط گروه موسیقی زاگرس به سرپرستی امین عباسیان با صدای استاد ایرج رحمان‌پور در روز جمعه ۲۷ آذرماه سال جاری در در دو سانس ۱۷:۳۰ تا ۱۹ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳ در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، چند روز پس از انتشار این آگهی و تبلیغ زیاد آن در فضای مجازی و سایت ایران کنسرت، ناگهان خبر لغو آن به گوش رسید. آن هم نه به صورت رسمی بلکه به صورت دهان به دهان در فضای مجازی. هنوز هم تا انتشار این گزارش خبر لغو این کنسرت بر روی سایت انجمن موسیقی لرستان نیامده است و هیچ توضیحی درباره لغو شدن آن منتشر نشده است. نکته جالب اما این است که در این کنسرت برخلاف همیشه «احسان عبدی‌پور» نوازنده سرنا حضور نداشت. مردم به حضور عبدی‌پور در گروه زاگرس عادت کرده بودند اما اسامی این کنسرت لغو شده به این شرح است:

استاد ایرج رحمان پور(خواننده)،  امین عباسیان (نوازنده سنتور و سرپرست گروه)، فرشاد سیفی (نوازنده کمانچه)، شهاب خاکسار (نوازنده تمبک)، مانی آقاملایی (نوازنده تار)، احمد رنجبر (نوازنده عود)، میلاد جمشیدی ‌(نوازنده سرنا) و افشین فرامرزیان (نوازنده دف و دایره).

آیا با لغو شدن ناگهانی این کنسرت باید شاهد فصلی پر از حاشیه برای کنسرت‌های لرستان باشیم؟ آیا انجمن موسیقی لرستان نباید به طور رسمی خبر لغو کنسرت را اطلاع‌رسانی می‌کرد یا حاشیه‌های لغو کنسرت آن قدر نگفتنی بوده است که از خیر اطلاع‌رسانی گذشته‌اند؟

photo_2015-12-21_22-27-39

پایان پیام

کد خبر : 10507 ساعت خبر : 10:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10507
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات