صادرات افراد مبتلا به اختلال وابستگی به مواد مخدر

صادرات افراد مبتلا به اختلال وابستگی به مواد مخدر

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: یکی از روانشناسان گفته است که روزانه پانصد نفر از جوانان ایران مبتلا به اختلال وابستگی به مواد مخدر می‌شوند.

اگر به این عدد دقت کنید متوجه می‌شوید که در ماه، جمعیتی در حدود پانزده هزار نفر دچار این وابستگی می‌شوند که عدد قابل توجهی است. از آنجایی که ما هیچ‌گونه تمایلی برای بازنشر خبرهای منفی نداریم، راهکارهایی را برای تبدیل این خبر منفی به مثبت بیان می‌کنیم.

افزایش جمعیت

با افزایش جمعیت ایران به صورت فوری، می‌توان نسبت این عدد را به شدت کاهش داد. حتی شاید بتوان کاری کرد که این عدد به صفر هم میل کند که در این صورت باید به مردم دست مریزاد گفت.

یک سامانه جامع دیگر

دولت با راه اندازی سامانه‌ای جامع در کنار سایر سامانه‌های جامعی که به خوبی کار می‌کنند و با بهره‌گیری از سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اقدام به شناسایی، ثبت نام و صادرات این نیرو به کشورهای دیگر نماید.

با این اقدام می‌توان کشورهایی که پا را از گلیمشان درازتر کرده‌اند را نیز ادب نمود.

فقط دقت شود این سامانه شامل شفاف‌سازی اطلاعات نشود و سرورهایش برای یک‌بار هم که شده از سایر سرور سایت‌های دیگر بهتر باشد.

لطفا پهنای باند هم به میزان کافی خریداری بفرمایید که هر روز سایت از دسترس خارج نشود. ضمناً دقت بفرمایید که وقتی روزانه پانصد نفر دچار این اختلال می‌شوند، سرور سایت توانایی حضور همزمان این پانصد نفر را در سایت داشته باشد.

صادرات افراد مبتلا به اختلال وابستگی به مواد مخدر

از آنجایی که ممکن است صدور این افراد به سایر کشورها، به چهره ایران در میان ملل دیگر ضرر برساند، لذا پیشنهاد می‌شود کشورهای مقصد با وسواس انتخاب شوند.

گزینه اول را می‌توان کشور مال مردم خور فسادپذیر کانادا قرار داد که اخیرا مصرف مواد مخدر ماری جوانا را هم تا حدی آزاد کرده است. بنابراین از دید آنها این افراد ایرانی، مطابق مد روز زندگی می‌کنند.

امید است با راهکارهای ارائه شده، همه ایرانیان در راستای ایرانی درجه یک گام برداریم.

پایان پیام

کد خبر : 105291 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105291
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات