کشف شش سرویس بهداشتی در استادیوم آزادی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاپیدا شدن شش سرویس بهداشتی شیک و تمیز در استادیوم آزادی در ساعاتی پیش سروصدا به پا کرده است. ظاهرا کارگران که مشغول تعمیرات بخش VIP استادیوم آزادی بودند با تخریب یک دیوار به این سرویس‌ها دست پیدا کردند که تاکنون استفاده نشده است!

مشخص نیست این سرویس‌ها به چه دلیل پشت دیوار پنهان شده بودند و از چه زمانی یک فردی تصمیم گرفته بود تا با کشیدن دیوار از مراجعه افراد به آن جلوگیری کند. البته مهم‌تر این است که بعد از پیدا کردن صاحب این ایده درجه یک، از او بپرسند چرا این کار را انجام داده است؟

آیا بر اساس یک محاسبه و فرمول به این نتیجه رسیده بود که این سرویس‌ها زیادی است و چون امکان جابجایی آنها نبود، به ناچار آنها را دفن کرده است؟

اقدامات لازم درباره سرویس بهداشتی کشف شده

بهتر است در مهلت باقی مانده کارگران زحمتکش بقیه دیوارها را هم چک کنند شاید نه فقط ظرفیت سرویس‌های بهداشتی که ظرفیت کل ورزشگاه آزادی هم از یکصد هزار نفر اسمی افزایش یافت.

البته لازم است که کارشناسان با حضور در صحنه جرم، به بررسی دیوارهای تخریب شده و تخمین بازه زمانی ساخت آنها اقدام کنند تا معلوم شود این کار در زمان مدیریت کدام فرد انجام شده است.

از دیگر کارهای مهم و ضروری، بررسی اتصال این سرویس‌ها به شبکه فاضلاب استادیوم است. نکند این سرویس‌ها مثل نمونه کارهای دیگر، در میانه راه به شبکه متصل نشده باشد و دلیل بسته شدنش همین قضیه است؟ بنابراین قبل از آنکه برای استفاده عموم باز بگذارید، چند سطل آب بریزید تا مطمئن شویم راه خروج کانال‌ها باز است.

به هرحال کشف چند سرویس بهداشتی در مجموعه آزادی نشان می‌دهد بزرگترین استادیوم ورزشی ایران هنوز ناشناخته‌های زیادی دارد که نیازمند یک دوره اکتشاف کامل است.

تکمیلی

مصطفی رهگذر، سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این باره بیان کرد: پشت جایگاه VIP ، قسمتی وجود داشته که از آن به عنوان انبار استفاده می‌شده اما چون سنگ بوده، این قابلیت وجود داشته که از آن به عنوان سرویس بهداشتی استفاده شود.

با بازسازی که انجام شده، قرار است از آن به عنوان سرویس بهداشتی جایگاه VIP استفاده کرد. (+)

داستان پرحاشیه کشف یک سرویس بهداشتی در ورزشگاه آزادی

پایان پیام

کد خبر : 105461 ساعت خبر : 11:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105461
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات