دستشویی ورزشگاه آزادی و رازی که فاش شد

پایگاه خبری گلونی؛ محسن فراهانی: اخیراً یک اتفاق عجیب در بازسازی استادیوم آزادی رخ داد. کارگران برای تعمیر سکوی vip مجبور شدند یکی از دیوارها را بشکافند که بعد از شکافتن آن، متوجه ۶ توالت پشت دیوار شدند که سال‌های سال بلااستفاده مانده بود.

پس از این اتفاق چند سوال در ذهن مخاطب شکل گرفت. سوال اول اینکه چه زمانی جلوی این دستشویی‌ها دیوار کشیده شده است؟ سوال دوم اینکه علت این کار چه بوده و سوال سوم هم اینکه چه شد که دلار ناگهان چند برابر شد؟ شاید بپرسید سوال سوم چه ربطی به دستشویی ورزشگاه آزادی دارد که مردم چنین سوالی بپرسند؟

باور کنید این روزها همه دنبال جواب این سوال هستند. هیچ‌کس هم جواب درست به این سوال نمی‌دهد. حتا مسئولین هم یک خط پاسخ قانع‌کننده‌ برای مردم ندارد.

مخاطبان‌ هم حق دارند که همیشه این سوال در ذهن‌شان باقی بماند. بگذریم. ما در این مطلب پاسخ سوال اول و دوم را برای شما نقل می‌کنیم؛ اما همچنان پاسخی برای سوال سوم وجود ندارد.
چه زمانی این دیوار را ساختند؟

بی‌شک در چهار دهه گذشته چنین کاری صورت نگرفته است. چرا که مسئولین ما خیلی اهل ساختن نیستند و اگر روزی آفتاب از شمال طلوع کند و هوس ساختن به سرشان بزند، آن‌قدر در بوق و کرنا می‌کنند که حالا هزارجور اطلاعات و خبر و فیلم موجود بود. پس احتمالأ دیوار مذکور در همان زمان ساخته شدن ورزشگاه آزادی کشیده شده است.

چرا جلوی دستشویی‌ ورزشگاه آزادی دیوار کشیدند؟

برای علت این کار چند گمانه‌زنی وجود دارد که در زیر می‌خوانید. گمانه‌زنی‌ها برداشتی است از اتفاقاتی که در چند سال گذشته شاهد بودیم.

۱- سازندگان احتمال می‌دادند بوی دستشویی VIPنشین‌ها را اذیت کند.

۲- سفارش‌دهنده پول دستشویی‌ها را به پیمانکار نداده و آن‌ها هم از لج‌شان جلوی آن دیوار کشیدند.

۳- سایز دستشویی کوچک بوده است. از آنجایی که VIP مخصوص مسئولان است و جوری که مسئولان می‌خورند این دستشویی‌ها کفاف‌شان را نمی‌دهد.

۴- کارگران دستشویی را خارج از اصول و نقشه ساخته بودند و برای آن‌که گندش درنیاید جلویش دیوار کشیدند.

۵- عامدانه تعداد دستشویی ورزشگاه آزادی را کم کردند تا مردم تنگ‌شان بگیرد و نتوانند به فوتبال سیاسی و تبانی و مافیای فوتبال و… فکر کنند. دریغ از اینکه نمی‌دانستند ما هم مثل بسیاری از مسئولین، اگر خودمان را هم خراب کنیم سیاست را رها نمی‌کنیم.

داستان پرحاشیه کشف یک سرویس بهداشتی در ورزشگاه آزادی

پایان پیام

کد خبر : 105496 ساعت خبر : 2:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105496
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات