توضیح امید حاجیلی درباره حواشی خندوانه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در نخستین قسمت خندوانه یک اجرا از امید حاجیلی حاشیه‌ساز شد.

حاجیلی در این اجرا صدای ساز احسان عبدی پور را با اجرای یک نوازنده دیگر به روی آنتن برد.

یعنی صدای ساز صدای ساز عبدی پور بود اما فردی دیگر پشت سر امید حاجیلی ساز می‌زد.

این کار باعث آزرده شدن خاطر هواداران موسیقی و طرفداران عبدی پور شد.

بعد از خندوانه چندین و چند پست در اینستاگرام گذاشته شد. برخی البته پست‌هایشان را حذف کردند اما برخی به نقد این رفتار پرداختند.

پایگاه خبری گلونی، برای تنویر افکار عمومی همه واکنش‌‌ها را منتشر کرده است و در صدد انتشار یادداشت آقای آرش صمیمی بود که چون ایشان نوشته را حذف کردند ما نیز از انتشار آن خودداری می‌کنیم اما بعدا به بخش‌هایی از آن اشاره می‌‌کنیم.

در ادامه این ماجرا آقای حاجیلی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

احسان عبدی پور عزیز که از هنرمندان درجه یک ایران و از رفقای خوبم هست و من خودم خیلی دوستش دارم و همیشه همه جا از تواناییش تعریف می‌کنم.

سوءتفاهمی پیش اومده بود که با توجه به اینکه با هم صحبت کردیم و کاملاً حق بهش دادم بابت فراموشی که جلو دوربین پیش اومد و اسم احسان عزیز برده نشد و دلخور شده بود.

توانایی و صدای ساز زیبای احسان برای هیچکس پوشیده نیست و آرزوی موفقیت های روز افزون براش دارم و به امید همکاری‌های بهتر و جذابتر.

در ضمن سازهایی که امکان گرفتن صدا با کیفیت بالا در اجرا نباشه برای بالا بردن کیفیت و رضایت عزیزان ، ما از صدای ضبط شده و با رضایت دوستانی که نوای سازشان ضبط شده انجام می‌شه . امیدوارم این دلخوری‌ها تو موزیک هیچوقت برای دوستان پیش نیاد تا افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده نباشن. برای من دوستی و رفاقت و انسانیت از هر چیزی بالاتر است.

پایان پیام

کد خبر : 106811 ساعت خبر : 11:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106811
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات