اخبار جشنواره فیلم فجر را از رادیو صدای فجر بشنوید

اخبار جشنواره فیلم فجر را از رادیو صدای فجر بشنوید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر هر ساله یک برنامه روزانه‌ رادیویی منتشر می کند.

در رادیو جشنواره می‌توانید آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به جشنواره سی و هفتم فیلم فجر را دنبال کنید.

پیگیر نقدها و حواشی جشنواره باشید و از سانس‌های فوق العاده آگاهی پیدا کنید و سینماهایی که فیلم های جشنواره را نشان می‌دهند بشناسید.

این برنامه‌های رادیویی هر روز در پایگاه خبری گلونی نیز بازنشر می‌شود تا شما به راحتی بتوانید آنها را بشنوید و در حال و هوای جشنواره قرار بگیرید.

این برنامه‌های رادیویی را غزل نهانی می‌سازد و افرادی نیز با او همکاری می‌کنند.

در نخستین برنامه رادیویی می‌‌شنویم که قیمت بلیت‌های جشنواره سی و هفتم تغییر نخواهد کرد و گران نخواهد شد و دغدغه‌ای که دوستداران سینما از بابت گران شدن بلیت‌های جشنواره داشتند رفع شده است.

‌‌آخرین خبرها در مورد هیئت داوران و به‌روزترین اخبار درباره جشنواره سی و هفتم را می‌توانید در این برنامه رادیویی بشنوید:

اخبار جشنواره فیلم فجر را از رادیو صدای فجر بشنوید

اجازه حضور به رسانه‌های غیررسمی در کاخ جشنواره ندهید

ده ها نماینده رسانه های رسمی کشور اعم از خبرگزاری ها، سایت های خبری، روزنامه ها و هفته نامه ها ضمن درخواست از حسین انتظامی مدیر جدید سازمان سینمایی مبنی بر عدم اجازه حضور رسانه‌های غیررسمی شامل شبه رسانه‌های تلگرامی و اینستاگرامی در کاخ جشنواره خواستار آن شدند که تمهیدی ازسوی مدیران مربوطه اندیشیده شود تا اعضای برخی سایت‌های مجوزداری که صرفاً به انتشار مطالب کپی می‌پردازند در جایی غیر از کاخ رسانه‌ها به تماشای آثار جشنواره بنشینند.

در بخشی از این بیانیه که به امضای نمایندگان رسمی رسانه های مجوزدار و مطرح کشور رسیده آمده است:

در همین راستا ما به عنوان جمعی از فعالان رسانه‌های رسمی و دارای مجوز، خواهان آن هستیم که مدیریت سازمان سینمایی و مسئولان برگزارکننده سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اجازه حضور به هیچیک از نمایندگان رسانه‌های غیررسمی را ندهند تا فضای امن‌تری برای اهالی سینما و رسانه فراهم آید.

همچنین خواهشمندیم تمهیدی از سوی مدیران مربوطه اندیشیده شود تا اعضای برخی سایت‌های مجوزداری که صرفاً به انتشار مطالب کپی و یا زردنویسی‌های حاشیه‌دار می‌پردازند و یا صرفاً در ایام منتهی به جشنواره شروع به فعالیت می‌کنند و طی سال‌های اخیر نیز به خوبی شناساییشده‌اند، در جایی غیر از کاخ رسانه‌ها به تماشای آثار این رویداد سینمایی بنشینند.

پایان پیام

کد خبر : 109962 ساعت خبر : 4:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109962
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات