۷۱ میلیون مشترک اینترنت در کشورمان وجود دارد که باید قدرشان را بدانیم

۷۱ میلیون مشترک اینترنت در کشورمان وجود دارد که باید قدرشان را بدانیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خبرگزاری ایسنا نوشته است ایران ۷۱ میلیون مشترک اینترنت دارد و ضریب نفوذ اینترنت در ایران بیش از ۸۶ درصد است.

۷۱ میلیون مشترک اینترنت

این خبر واقعاً یک خبر خوب است و می‌توان از این زاویه به آن نگاه کرد که خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که چندین میلیون انسان باسواد دارد که علم این را دارند که از اینترنت و دنیای مجازی استفاده کنند و هر روز بر تجربیات خود بیفزایند.

این میزان دسترسی به اینترنت و این میزان مشارکت مردم در تولید محتوای فضای مجازی می‌تواند کشور را نجات دهد و باعث رونق اقتصادی و کاهش تنش‌های اجتماعی شود، به شرط این‌که این فضا را به رسمیت بشماریم و اجازه دهیم که کسب و کارهای نو از این فضا استفاده کنند و این فضا با کیفیت و سرعت بهتر در خدمت مردم باشد.

البته قطعاً که هر حضور گسترده‌ای در هر مکانی می‌تواند باعث حاشیه‌هایی هم بشود که اینترنت و فضای مجازی هم دور از این حاشیه‌ها نیست.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم، این است که این میزان حضور مردم در اینترنت را قدر بدانیم و شرایط را بیش از پیش برای آن‌ها مهیا کنیم تا بتوانند از طریق اینترنت به اقتصاد کشور کمک کنند، به فرهنگ کشور بپردازند و از امنیت ملی کشور دفاع کنند.

جدای از این‌که این حضور می‌تواند به تجربه افراد بیفزاید و آن‌ها را در یک فضا جمع کند و از حال و اوضاع هم باخبر کند و به تجربیاتشان بیفزاید، افراد با این روند می‌توانند با استفاده درست از اینترنت، به بهبود روند طبیعی زندگی خود نیز کمک کنند و گامی به سوی پیشرفت روزافزون کشورمان داشته باشند.

به این موضوع واقف هستیم که اگر به‌طور صحیح و در راستای مثبت از اینترنت استفاده کنیم، نه‌تنها ضرری برای خود و اطرافیانمان نداریم، بلکه می‌توانیم بدین وسیله در بسیاری از مواقع به آن‌ها کمک کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 113899 ساعت خبر : 1:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113899
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات