حضور موسسه خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حضور موسسه خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
موسسه خانه کتاب با نشست های تخصصی، کارنامه نشر قرآنی و نمایشگاه قرآن‌های چاپی ایران در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حاضر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: برگزاری نمایشگاهی از  قرآن‌های چاپی ایران در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های قرآنی با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های قرآنی، نویسندگان کتاب و اساتید دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

حضور موسسه خانه کتاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خانه کتاب همچنین در بخش کارنامه نشر قرآنی ۱۳۹۷مستقر در شبستان، ابتدای راهروی ۱۷ این نمایشگاه، کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۷در حوزه‌های علوم قرآنی، حدیث، فقه و اصول، کلام، اخلاق و کلیات اسلام را به بازدید‌کنندگان معرفی می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد در مصلی امام خمینی(ره)به مدت دو هفته پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور شناخته شده و جایگاه ممتازی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی به‌دست آورده است.

اکنون وارثان این سرمایه ارزشمند، مسئولیتی سنگین بر دوش دارند تا ضمن بهره‌گیری از تجارب و دستاوردهای قبلی، گام‌هایی جدید را برای ارتقای نمایشگاه و ایجاد تحول در بخش‌های گوناگون آن بردارند و زمینهٔ بهره‌برداری بهتر و بیشتر از این فرصت را در دوره‌های آینده فراهم آورند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن و عترت و انس با آن در سطح جامعه، برگزار شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از  غرفه خانه کتاب واقع در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان، ابتدای درب ۱۳بازدید کنند.

پایان پیام

کد خبر : 120988 ساعت خبر : 1:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120988
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات