آستان قدس رضوی در تهران به زودی سه شنبه فرهنگی برگزار می‌کند

برگزاری نخستین برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» آستان قدس رضوی در تهران

به گزارش پایگاه خبری گلونی قدیمی‌ترین اسناد داروهای گیاهی، از دوره صفویه تا قاجار، موجود در گنجینه رضوی در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی می‌شود.

نخستین برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» آستان قدس رضوی در تهران، با رونمایی و معرفی «قدیمی‌ترین اسناد داروهای گیاهی، از دوره صفویه تا قاجار، موجود در گنجینه رضوی»، هم‌زمان با روز بزرگ‌داشت زکریای رازی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، نخستین برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» آستان قدس رضوی در تهران را در روز سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک با رونمایی و معرفی «قدیمی‌ترین اسناد داروهای گیاهی، از دوره صفویه تا قاجار، موجود در گنجینه رضوی»، در تالار علوم در ایران اسلامی در این موقوفه این آستان در پایتخت برگزار می‌کند.

دکتر فرید قاسملو عضو گروه طب اسلامی و طب سنتی فرهنگستان علوم پزشکی ایران در این برنامه فرهنگی درباره «تاریخ پزشکی» سخن می‌راند.

این برنامه در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برپا می‌شود.

بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی را به حضور در این برنامه فرامی‌خواند.

به پایگاه خبری گلونی بروید و جدیدترین آلبوم‌ها و تراک‌ها را مشاهده کنید.

کانال آپارات و یوتیوپ گلونی هم برای دیدن موزیک ویدئوهای جدید در اختیار شماست. همین‌طور در نماشاگلونی نیز می‌توانید این ویدئوها را ببینید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 133245 ساعت خبر : 8:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=133245
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات