همایون شجریان و سهراب پورناظری هم به فیلم مست عشق حسن فتحی پیوستند

همایون شجریان و سهراب پورناظری هم به فیلم مست عشق حسن فتحی پیوستند

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: فیلم مست عشق از آغاز اعلام خبر تولید، خبرساز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

تازه‌ترین خبر مربوط به پیوستن همایون شجریان و سهراب پورناظری به این فیلم است.

 پورناظری که پیش از این هم با همایون شجریان همکاری داشته و آهنگساز آلبوم «ایران من» شجریان بوده است، این بار قرار است آهنگسازی فیلم مست عشق را با آواز همایون شجریان بر عهده بگیرد.

فیلم مست عشق که روایتی از زندگی مولانا و شمس است در ابتدا با حاشیه‌هایی مواجه شد، ولی بعد از گذر از تمام حرف وحدیث‌ها روزبه روز در حال بزرگ شدن است.

این فیلم با حضور بازیگران مطرحی مانند شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور و همینطور گروه آواز و آهنگسازی حرفه‌ای، نوید یک اثر باشکوه و جذاب را می‌دهد. اثری که قرار است به مولانا و شمس بپردازد. شاعری که اشعارش در چرخش رقص سماع جان می‌گرفت و بی‌نظیر بود و هست.

برای پرداختن به چنین شاعری حتماً تیمی هنرمند و قوی نیاز است، کاری که حسن فتحی با انتخاب‌های به‌جا و عالی انجامش داده است.

این فیلم که با همکاری گروه‌هایی از بازیگران، نوازندگان و عوامل کشور ترکیه قرار است ساخته شود، از همین حالا مشتاقان بسیاری پیدا کرده است. مشتاقانی که منتظرند شمس و مولانای ساخت حسن فتحی را ببینند و با آواز همایون شجریان قطعه‌ای از اشعار مولانا را بشنوند.

در سینمای ما چقدر جای فیلم‌هایی که اسطوره‌های شعر و ادب پارسی را به تصویر بکشند خالی است. امیدواریم حسن فتحی راهی را بازکرده باشد تا کارگردانان دیگر هم درمورد شاعران اسطوره‌ای کشور ما فیلم‌هایی به‌روز و جدید بسازند و این شاعران را به جهانیان بشناسانند.

شاعرانی مثل حضرت حافظ که امروز روز ایشان است. شیخ اجل سعدی، فردوسی و شاهنامه‌اش و…

ما ایرانی‌ها گنجینه‌ای از شاعران و ادیبان داریم که زندگی هرکدام‌شان قصه‌ای دارد جذاب و شنیدنی؛ و در دنیای امروز این فیلم‌ها هستند که قصه‌ها را روایت می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 139665 ساعت خبر : 1:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=139665
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات