گفتگو با رضا یزدانی درباره ترور خاموش و کلیپ مرگ سعید راد در سریال

گفتگو با رضا یزدانی درباره ترور خاموش و کلیپ مرگ سعید راد در سریال

قطعه «تنهام نذار رفیق» با صدای رضا یزدانی منتشر شد

«ارث اجدادی»  با «ترور خاموش» به حق خودش رسید

شب گذشته در یکی مانده به آخرین قسمت این سریال شاهد ترور نقش اصلی سریال با بازی سعید راد بودیم و به بهانه مرگ کاراکتر دکتر صفایی دومین قطعه ای که رضا یزدانی خواننده سریال برای «ترور خاموش» خوانده بود روی آنتن رفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی «ترور خاموش»، رضا یزدانی درباره همکاری با این پروژه توضیح داد:

من قبلا با آقای احمد معظمی در سریال «جاده چالوس» همکاری داشتم و تیتراژ این سریال را خوانده بودم. بر مبنای همین امکان یافتم تا در سریال «ترور خاموش» نیز افتخار همکاری با آن‌ها را داشته باشم.

وی درباره معیارهایش برای پذیرفتن خواندن یک قطعه برای فیلم یا سریال اظهار کرد:

مجموعه ای از عوامل متعدد از شهرت سازندگان، سابقه همکاری، محتوای فیلم‌نامه و… در انتخاب من برای پذیرفتن خواندن یک قطعه برای فیلم یا سریال نقش دارد. خب، اگرسابقه همکاری مطلوبی با یک گروه داشته باشم موجب می‌شود تا در کار بعدی نیز حضور یابم. همچنین تیم سازندگان سریال یا محتوای فیلم‌نامه بر انتخاب من تاثیرگذار است. درباره «ترور خاموش» هم مجموعه ‌ای از همه این عوامل نقش داشتند.

گفتگو با رضا یزدانی درباره ترور خاموش

کلیپ تنهام نذار رفیق

این خواننده در پاسخ به اینکه چرا قطعه «ارث اجدادی» که ۶ سال از تولید آن می‌گذرد برای تیتراژ این سریال انتخاب شده، گفت:

این قطعه را خود سازندگان سریال انتخاب کردند. آنها یک کار ملی- میهنی می خواستند. این کار نیز ۶ سال پیش خیلی محدود منتشر شد اما به آن صورتی که انتظار می رفت همه گیر و به اصطلاح «وایرال» نشد چون آن زمان کانال های تلگرامی و اینستاگرامی و امثال اینها وجود نداشت.

قطعه تنهام نذار رفیق با صدای رضا یزدانی منتشر شد

یزدانی ادامه داد: ما کلیپ این اثر را برای شب عید در ناو جماران فیلمبرداری کردیم که در سال تحویل پخش شد. بنابراین، به نظر من ترانه «ارث اجدادی» آن چنان که باید به حق خودش نرسیده بود. اما پس از پخش به عنوان تیتراژ پایانی سریال «ترور خاموش» اتفاق خوبی برایش افتاد و شنیده شد.

وی در خصوص تولید قطعات «سایه نشو هرگز» و «تنهام نذار رفیق» بیان کرد: اینها بر اساس محتوای فیلمنامه سریال نوشته شدند. سایه نشو بر اساس دو شخصیت سریال و تنهام نذار رفیق نیز بر اساس مرگ شخصیت اصلی سریال با بازی آقای سعید راد تولید شده است.

پایان پیام

کد خبر : 140434 ساعت خبر : 1:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=140434
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات