آب شرب سالم و بدون نیترات حق مسلم ماست اما گویا این آب هست ولی کم است

آب شرب سالم و بدون نیترات حق مسلم ماست اما گویا این آب هست ولی کم است

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در خصوص وضعیت کیفیت آب تهران با بیان این که خوشبختانه کیفیت آب شرب تهران در حد استاندارد است، گفته در برخی از مناطق غربی تهران نیترات وجود دارد. البته وجود نیترات در این مناطق نگران کننده نیست.

حالا که مسئولین عزیز می‌گویند نیترات بالا نیست ما هم طبق روال همیشگی‌مان به حرف این عزیزان اعتماد می‌کنیم و می‌گوییم: «ما به همه گفتیم نیترات بالا نیست، شمام بگید بالا نیست. آره!»

اصلاً باور کنید من به شخصه به نمایندگی از مسئولین خیلی دلخور می‌شوم اگر روزی بخواهید بگویید نیترات آب شرب تهران و کرج بالا است و برای سلامتی خطرها دارد و این حرف‌ها.

من با اطمینان خاطر اعلام می‌کنم این دوستانی هم که در شبکه‌های اجتماعی هی آزمایش‌های خنده‌دار می‌کنند و می‌خواهند آب شرب شهری را آلوده نشان دهند، فقط و فقط هدف‌شان تشویش اذهان عمومی است ولاغیر.

دیگر یک مقدار بالا و پایین شدن نیترات که این حرف‌ها را ندارد. اگر خطری بود حتماً به ما می‌گفتند. مثلا هشداری، چیزی… نمی‌‌گفتند؟

پس حالا که ما چنین اعتماد سرسختانه‌ای به مسئولین گرامی کرده‌ایم و می‌گوییم آب شرب اصلا نیترات ندارد آن‌ها هم باید لطف بفرمایند اگر زمانی میزان نیترات یهویی بالا رفت به ما اطلاع دهند و با پنهان کردن قضیه و پاک کردن صورت مسئله اقدام به حل کردن مسئول پسند آن نکنند.

به هر حال یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت مضرات وجود نیترات در آب شرب را حسابی برای‌تان روشن می‌کند.

بد نیست همین حالا یک مرورگر باز کنید و راجع به آن بیش‌تر بخوانید.

نگارنده اگرچه توجه به تبلیغات دنیای مجازی برای خراب کردن چهره مسئولین و توجه نکردن به صداقت آن‌ها را نکوهش می‌کند ولی خب احتیاط هم شرط عقل است.

اگر تا حالا ذهن شما دچار تشویش و اضطراب نشده که هیچ، خدا رو شکر شما خیلی توجهی به این جوسازی‌ها و توطئه‌ها ندارید و بهتر است خوش باشید…

ولی اگرفکر می‌کنید که دیگر نمی‌توانید به شیر آب خانه‌تان اعتماد کنید می‌توانید یکی از همین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بخرید و نصب کنید.

اصلا هم به روی خودتان نیاورید که استفاده از آب شرب سالم و آن هم بدون شک و شبهه حق مسلم و شهروندی ماست.

به هر حال خیلی چیزها حق ماست که گویا نیست.

پایان پیام

کد خبر : 141338 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=141338
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات