اگر بسته معیشتی می‌خواهید باید اجازه دهید دولت به حساب‌های‌تان دسترسی داشته باشد

اگر بسته معیشتی می‌خواهید باید اجازه دهید دولت به حساب‌های‌تان دسترسی داشته باشد

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: تا به‌حال فکر می‌کردیم حساب بانکی مثل کیف شخصی آدم است و یک‌جورهایی خصوصی به حساب می‌آید.

ولی بعد از شنیدن صحبت‌های آقای معاون وزیر تعاون متوجه شدیم کاملاً اشتباه فکر می‌کرده‌ایم و حساب بانکی به هیچ وجه خصوصی نیست و خیلی هم عمومی است.

آقای معاون گفت:« از ماه بعد هر شخصی که تقاضای دریافت بسته معیشتی را دارد باید به ما اجازه دهد از تمام بانک‌ها میزان کلیه تراکنش‌هایش را بررسی کنیم و اگر واجد شرایط بود بعد بسته معیشتی را دریافت می‌کند.» اگر هم اجازه ندهید کلاً باید بی‌خیال بسته معیشتی بشوید.

بنزین گران شد تا شصت میلیون ایرانی بتوانند از بسته معیشتی استفاده کنند. حالا اما این شصت میلیون اگر زیر و بم حساب بانکی‌شان را در اختیار دولت نگذارند از بسته معیشتی خبری نیست.

البته ممکن است دولت با خودش فکر کرده باشد خیلی با مردم ندار است و اصلاً دولت و مردم نداریم همه یکی هستیم.

کاملاً درست است و ما هم قبول داریم. فقط هر وقت شما هم حاضر شدید حساب‌های بانکی‌تان رابه مردم نشان بدهید ما هم با کمال میل این کار را انجام می‌دهیم.

 یک پیشنهاد برای دولت محترم. مگر قرار نیست درآمدی که از اضافه شدن بنزین به دست می‌آید صرف بسته معیشتی شود.

بیایید کلاً بی‌خیال ماجرا شوید و بنزین را به نرخ قبلی برگردانید، بسته معیشتی هم ندهید. ما مردم هم قول می‌دهیم با رضایت کامل و بدون هیچ اعتراضی به زندگی ادامه بدهیم.

درست است که سرو ته حساب ما را جمع کنید شاید به اندازه خرید چندتا آدامس بادکنکی و یکی دوتا تخم مرغ شانسی موجودی داشته باشد و ما نگران اعلام موجودی حساب بانکی‌مان نیستیم، ولی چنین درخواستی آن هم بخاطر دادن بسته معیشتی که از ابتدا قرار بود بی چون و چرا به شصت میلیون ایرانی داده شود، خداوکیلی درست نیست.

راستی اگر بعضی از افراد اجازه دسترسی به حساب‌شان را ندادند و کمک معیشتی نگرفتند این پول‌های اضافه چه می‌شود؟ کجا می‌رود؟

پایان پیام

کد خبر : 143290 ساعت خبر : 8:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143290
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات