سریال دل برای نابینایان توضیح‌دار شد؛ همکاری تازه سوینا و فیلیمو

سریال دل برای نابینایان توضیح‌دار شد؛ همکاری تازه سوینا و فیلیمو

سریال پرستاره «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی به همت مجموعه سوینا توضیح‌دار(پرده خوانی) شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به گزارش روابط عمومی سوینا، این مجموعه، در ادامه همکاری خود با فیلیمو، سریال جدید شبکه نمایش خانگی با نام «دل» را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

سریال دل برای نابینایان توضیح‌دار شد؛ همکاری تازه سوینا و فیلیمو

چهره هایی چون حامد بهداد، ساره بیات، مهدی کوشکی، مهراوه شریفی‌نیا، کوروش تهامی، بهرام افشاری، یکتا ناصر، لیلا زارع، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مریم سعادت در این سریال که پخش آن از هفته گذشته آغاز شده بازی می کنند.

سوینا(سینمای ویژه نابینایان) پیش از این در نخستین همکاری با فیلیمو فیلم «متری شش و نیم» را توضیح‌دار کرده بود.

سوینا با شعار سینمای ویژه نابینایان، با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس وی‌اودی فیلیمو، در راه انتشار عمومی فیلم‌های مناسب‌سازی شده برای نابینایان گام برداشته است.

فیلیمو نیز تاکنون  با مناسب سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، احضار، آینه بغل، به وقت شام و … برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل‌تر خواهد کرد. مخاطبان سوینا و فیلیمو می‌توانند جهت استفاده از این آثار با مراجعه به این لینک از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

پایان پیام

کد خبر : 144600 ساعت خبر : 10:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144600
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات