آغاز تبادلات فرهنگی بین ایران و ایتالیا

صبح امروز جلسه‌ای بین «بهرام جمالی» مدیرعامل بنیاد رودکی و «مائورو کنچاتوری» سفیر کشور ایتالیا در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صبح امروز جلسه‌ای باعنوان گفتمان فرهنگی بین «بهرام جمالی» مدیرعامل بنیاد رودکی و «مائورو کنچاتوری» سفیر کشور ایتالیا به منظور برقرای ارتباط و تبادلات فرهنگی و هنری بین دو کشور ایران و ایتالیا در تالار وحدت برگزار شد شد.

«مائورو کنچاتوری» در آغاز این جلسه گفت: در کشور ایتالیا اشتیاق فراوانی جهت همکاری فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و همه دوست دارند که این فعالیت‌ها از طرف دو کشور آغاز شده و ادامه پیدا کند. زیرا فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایران توجه همه در کشور ایتالیا را به خودش معطوف کرده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین حضور «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران در ایتالیا اشتیاق فراوانی را در مردم کشور من ایجاد کرده تا این تبادلات فرهنگی و هنری با سرعت بیشتری بین دو کشور صورت بگیرد.

«بهرام جمالی» مدیرعامل بنیاد رودکی ضمن قدردانی از حضور سفیر محترم ایتالیا در مجموعه بنیاد بر برنامه‌ریزی سالانه و حضور دوطرفه هنرمندان و همکاری دو جانبه با مرکز هنری ” لااسکالا ” در قالب تفاهم‌نامه همکاری تاکید کرد.

شایان ذکر است که در این جلسه پیشنهاداتی از طرف دو کشور مطرح شد که این پشنهادات در روزهای آینده توسط مدیران دو مجموعه بررسی و در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 14665 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14665
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات