فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری جدیدترین ساخته پیمان قاسم خانی

فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری جدیدترین ساخته پیمان قاسم خانی

به گزارش پایگاه خبری گلونی تجربه در سال‌های اخیر نشان داده که فیلم‌های کمدی در جشنواره فجر چندان جایگاه ویژه‌ای ندارند و تعداد آثار راه یافته به این رویداد معمولا کمتر از انگشتان یک دست است.

این در حالی است که سازندگان فیلم‌های کمدی نیز عموما میل چندانی به حضور اثرشان در جشنواره ندارند و برنامه ریزی برای اکران اولویت اول آنها به شمار می‌آید. این قاعده اما امسال تا حدودی دچار تغییر شده و تولیدکنندگان فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» تصمیم گرفتند تا به جای اکران فیلمشان را روانه جشنواره کنند.

فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری جدیدترین ساخته پیمان قاسم خانی

امسال پیمان قاسم خانی که تجربه اول کارگردانی‌اش به جشنواره سی و پنجم فجر راه پیدا کرد، سری دوم اثرش را آماده کرده تا اولین نمایش آن در سی و هشتمین دوره جشنواره فجر باشد. این فیلم که ادامه قسمت اول «خوب، بد، جلف » است پیش از این قرار بود در پاییز سال جاری اکران شود اما سازندگان آن در نهایت تصمیم گرفتند آن را به جشنواره ارائه دهند.

«خوب بد جلف » در جشنواره سی و پنجم مورد توجه قرار گرفت و توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص دهد، اما در اکران اقبال بیشتری پیدا کرد و جزو فیلم‌های پرفروش سال ۹۵ شد.

خبرهای زیادی از قصه و فضای این فیلم منتشر نشده اما پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگران اصلی این اثر در شبکه‌های مجازی از «خوب بد جلف؛ ارتش سری » به عنوان اثری جذاب و متفاوت یاد کرده‌اند و همین باعث شده تا بسیاری از مخاطبان منتظر اکران آن، البته پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر باشند.

جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۷ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۷ بود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 147666 ساعت خبر : 4:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات