سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه صنایع‌دستی در تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در این نمایشگاه ٩٨۶ شرکت داخلی از مجموع آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته هتلی، شرکت‌های حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی، گردشگری ورزشی، سلامت، دانش‌بنیان‌ها و بوم‌گردی‌ها در کنار هنرمندان صنایع‌دستی حضور دارند. همچنین ۴٣ شرکت به نمایندگی از کشورهای خارجی در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

تمرکز اصلی این نمایشگاه‌ها بر استان‌ها است تا با نمایش ظرفیت‌های خود در سه بخش گردشکری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برای سفرهای نوروزی اعلام آمادگی کنند.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

در مراسم افتتاحیه که با یک ساعت تاخیر در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده سازمان گردشگری سوئیس، جمعی از سفرای کشورهای مقیم در ایران، برخی از استانداران و مدیران گردشگری و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند.

همچنین قرار است برند گردشگری ایران، طرح شهر گردشگری، الواح جدید شهرهای جهانی صنایع دستی در جریان مراسم افتتاحیه رونمایی شود.

در جریان این نمایشگاه که تا روز شنبه ٢۶ بهمن‌ماه در تهران برپا است، سمینار و کارگاه‌هایی با موضوع افزایش توان مالی آژانس‌ها با BSP، آغاز عصر گردشگری دیجیتال، چالش‌های مالیاتی در حوزه گردشگری، سئو در گردشگری، ضرورت اتصال آژانس‌ها از طریق GDS های محلی به GDS های بین المللی، نقشه راه موفقیت برای آژانس‌های آنلاین، اهمیت دیجیتال مارکتینگ در گردشگری نوین و با حضور متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که محل عرضه هنرهای دستی و محصولات صنایع دستی و اجرای موسیقی آیینی استان‌ها به مدت چهار روز در تهران خواهد بود، از امروز (چهارشنبه ٢٣ بهمن‌ماه) تا روز شنبه (٢۶ بهمن‌ماه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

ساعت بازدید از این نمایشگاه‌ها از ٩ صبح تا ۵ عصر خواهد بود. ورودیه این نمایشگاه برای هر نفر ٢ هزار تومان است.

پایان پیام

کد خبر : 148277 ساعت خبر : 1:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148277
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات