پنجشنبه هوا بهاری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی،‌ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: در روز پنجشنبه درغالب نقاط کشور هوای آفتابی زیبای بهاری حاکم است.

احد وظیفه به اعلام پیش بینی سه روز آب و هوای کشور پرداخت و اظهار کرد: براساس مشاهدات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی روز سه شنبه بارندگی در مرکز و نیمه شرقی کشور تداوم خواهد یافت که گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی البرز و زاگرس با بارش برف همراه خواهد بود.

وی افزود: بارش باران در بعدازظهر امروز در جنوب بوشهر، فارس، هرمزگان و سپس در جنوب سیستان و بلوچستان گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین با بیان اینکه منطقه بارش در چهارشنبه محدود به شرق کشور خواهد شد و بتدریج صبح پنجشنبه از کشور خارج می‌شود گفت: سه‌شنبه در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، غرب خراسان رضوی و جنوب و غرب استان فارس و شرق هرمزگان و چهارشنبه غرب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش گاهی به شکل رگبار با رعد و برق پیش بینی می‌شود و در برخی نقاط با احتمال وقوع تگرگ همراه است.

وظیفه ادامه داد: چهارشنبه در شرق کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم داشت و احتمال گرد وخاک شدید به شکل موقت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همچنین طی سه‌شنبه شب تا چهارشنبه در تهران، البرز، قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان، گاهی وزش باد شدید از سمت غرب تا شمال غرب ( ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر برساعت) پیش بینی می‌شود عنوان کرد: سواحل شرقی خزر در مازندران و گلستان امروز گاهی با بارش باران خواهد بود و بتدریج با کاهش ابر در چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. در روز پنجشنبه در غالب نقاط کشور هوای آفتابی زیبای بهاری حاکم است.

پایان پیام

کد خبر : 15057 ساعت خبر : 4:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15057
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات